۱۵۷۶۶۳۶۸۱
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، آیت الله سیدمرتضی محمودی در پیام جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: امروز جهان بیش از گذشته به ظهور منجی نیاز دارد تا از ظلم و جور ستمگران رهایی یابد.

وی افزود: امروز همه ما به شیعه بودن و زندگی در عصر امامت امام زمان افتخار می‌کنیم ولی مهم آن است که همه ما خود را در محضر امام زمان بدانیم چرا که اعمال ما به محضر ایشان عرضه می‌شود و از احوال ما باخبر می‌باشند.

آیت الله محمودی تصریح کرد: ایران اسلامی نیز منسوب به ایشان است و همه ما باید به گونه‌ای زندگی کنیم که اسباب رضایت و خوشنودی آن حضرت را فراهم آوریم و با دوری از گناهان و توجه به انجام واجبات دین و عبادات مایه خرسندی ایشان را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: از جمله اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل، زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی عصر است هر چند که دشمن تلاش می‌کند مانع تحقق این امر شود ولی باید با تقوا، عمل صالح و پایبندی به آرمان‌های امام و شهدا، با قدرت این راه را ادامه دهیم تا نظام اسلامی زمینه ساز ظهور آن حضرت شود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت و سالروز ولات نبی مکرم اسلام گفت:  حفظ وحدت جهان اسلام در برابر استکبار، وظیفه‌ای حیاتی است، امروز ملت ایران موظفند تا با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در برابر دشمن ایستادگی کنند و یقینا با اتحاد و یکپارچگی می‌توان توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۳۴۷
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha