IMG-20200922-WA0034
سید مهدی سقایت رزمنده دفاع مقدس لشکر ۱۰ سیدالشهدا گروهان المهدی و فعال بسیجی  در گفتگو با خبرنگار تهران پرس در رابطه دوران دفاع مقدس و روحیه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، اظهارداشتند: رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس روحیه اخلاص، جهادگری، دوری از دنیاطلبی و خستگی ناپذیری در میادین جنگ داشتند. جوانان حزب اللهی و عاشق شهادت بودند. امروز مدیران و ملت عزیز و شریف ایران بایستی از فرماندهان و رزمندگان آن دوران الگوبرداری کرده، علی الخصوص مدیران روحیه خستگی ناپذیری در حل مشکلات جامعه و کشور داشته باشند تا این انقلاب سرافراز و پیروز به دست صاحب اصلی حضرت مهدی(عج) برسد.

این رزمنده دفاع مقدس در تبیین دستاوردهای کشور در زمان جنگ و بعد از آن، گفت: ۴۰ سال از آغاز جنگ تحمیلی می گذرد و در این مدت با وجود فتنه ها و تحریم های ظالمانه آمریکا و ایادی آن همچنان محکم و استوار ایستاده و در زمینه های فناوری، الکترونیک. موشکی و هوابرد به بالاترین سطح از پیشرفت و توسعه رسیده ایم.

وی، ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب و جنگ کشور در محرومیت بود و روستاها آب و

گاز ...نداشتند و امروزه حتی شاهد این هستیم که اینترنت به روستاها رسیده است. حضور جدی و فعال سپاه، بسیج مردم و جوانان انقلابی و خصوصا گروه های جهادی را در حل مشکلات و معضلات کشور شاهد بودیم.

سید مهدی سقایت، بیان داشت: در نبرد با ویروس منحوس کرونا که دفاع مقدس دیگری بود. نیروهای سپاه، جهادگران عرصه سلامت، بسیج، جوانان و همه و همه برای نابودی و ریشه کن کردن این ویروس به میدان آمدند و خوش درخشیدند.

وی در پایان، گفت: از خدا می خواهم لحظه ای ما را به خود وا نگذارد و در راه شهادت و ولایت فقیه گام برداریم. ما مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/*
کد خبر: ۱۲۳۵
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha