۲۷۵۲۴۳۰
پنجشنبه ۳مهر۱۳۹۹  سردار حسین رحیمی"رئیس پلیس پایتخت "در جریان همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: رهبری  در آغاز هفته با خطابه  خود گذرگاه سال جاری و ساری را برای ما نقش بستند.

این مقام ارشد انتظامی، بیان کرد: در این عصر مردم دیگر نگران امنیت خود نیستند؛ در حالیکه در خود این خیابان های تهران هرروزه ده ها نفر را شهید می کردند و هرزمان که به خیابان می آمدیم  دیگر انتظار بازگشت به خانه را نداشتیم.

سرداررحیمی، گفت: هم شرق و نیز  غرب  از صدام حمایت می کردند و ما در آن روزگار  نیروهای نظامی منظمی نداشتیم. رهبری امام خمینی (ره) توانست کشور را از این جولان بزرگ گذر دهد. در آن روزگار نه نفت ما را خریداری کرده و نه پشتیبانی داشتیم. تماما، مقامات شاخص ما ترور کرده بودند.

رئیس پلیس پایتخت، خاطر نشان کرد: تماما آن فتنه انگیزی ها  را پشت سر گذاشته و امروز به ۴۲ سالگی انقلاب رسیده ایم. افرادی که در برابر  انقلاب ایستادگی نشان دادند، همگی به سرنوشتی یکسان دچارشدند. نظاره گر بودیم  تمامی موکبین صدام و رژیم او به چه سرنوشتی دچارشده و دیگر نشانه ای  از آن ها نیست.

وی، ابراز کرد: قذافی یک تشخص به نام در جهان بود و همگی کشورها به او وعده دادند که با سازش ضرر نخواهد کرد اما نظاره گرهستیم که در این عصر  هیچ نشانه ای از او موجود نیست. محمد مرسی در مصر پس از رجعت  از ایران بیان داشت که هیچگاه از انقلاب اسلامی ایران اطاعت نخواهدکرد  و گذرگاه اسلامی ترکیه را ادامه خواهد داد و با اینحال که  یک گروه قدرتمند به نام اخوان المسلمین بودند، آمریکا در کلیه سیستم و مجموعه های دولت او نفوذ کرد و دولت او را واژگون  کرد و در پایان نیز کشته شد.

 

سردار رحیمی افزود: ما وارثان خون شهدا هستیم و در این همایش با شما و مقام معظم رهبری و ملت میثاق می بندیم. ما از خط سیر شهید سلیمانی و آرمان های انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهیم کرد. ملت در تعسر است؛ لیکن بدان  معنی نیست که کوتاه خواهیم آمد.

این مقام ارشد انتظامی، تاکیدکرد: ما در گذرگاه  صیانت از  عفاف و حجب جامعه و در گذر گاه محارست از صلح و آرامش  جامعه و در عرصه رویارویی با موادمخدر، قاچاق و مواجهه با ناامن کنندگان جامعه با اهتمام ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/*
کد خبر: ۱۲۲۸
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha