۲۳۱۴۴۰۸۴-۸۰۰۴__۱۷۹۳
دکتر معصومه رشاد عضو هئیت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع ارشد و دکتری:

در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس یادی کنیم از دلیرمردان و شیر ان غران سرزمین مقدسمان جمهوری اسلامی ایران.

سلام بر پاسداران و دلاوران و فرزندان رشید ایران اسلامی هزاران هزار سپاس بر از خودگذشتگی و ایثار و شهامت و شهادت بزرگ مردان تاریخ دفاع‌مقدس.

هفته دفاع مقدس یادآور نشانه ها و الگوها و ذره ذره و قطره قطره مقاومت نیک مردانی که با فرهنگ مردانگی و ایستادگی جان دوباره‌ای به ارزشهای انقلاب اسلامی بخشیدند،

دلیل مردانی که تاریخ شکوهمندی را در ایران اسلامی به جای گذاشته اند. دفاع مقدس با تقدس خود سوغات امنیت را به واسطه بزرگ مردانی که امنیت را به جامعه اسلامی ایران ارزانی داشته اند تبلور یافته است.

سلامت و امنیت امروز ایران اسلامی در گرو مبارزه مردانی بوده است که در دل تاریخ از خود آثار بسیار روشنی را به تصویر کشاندند.

الگوهای دفاع مقدس در هر زمان در جامعه ایران اسلامی با نمودها و مولفه های نرم و سخت مورد توجه سپاهیان و نظامیان و سربازان ایران اسلامی قابل اجرا بوده است.

در وضعیت کنونی برادران سپاهی وارتشی و فرزندان وطن صیانت و حفاظت ازجان و ناموس ایران اسلامی در مقابله با کرونا مدیریت جهادی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است . وبا تلاش شبانه روزی ومدوام خود تاکنون در مقابله با ویروس کرونا همچون کوهی مقاوم ایستادگی نمودند. وهمچنین

فرزندان رشید ایران اسلامی در مقابله با تحریم های ناجوانمردانه ایالات متحده امریکا و متحدانش همچنان پایداری نموده و مانند کوهی استوار بر نشانه های ایمان و اعتقاد پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته اند.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری. همبستگی و وحدت لازمه اصلی در صلابت هرچه محکم تر قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

بزرگ مردانی که در حادثه ساز ترین حادثه ها باورها و ارزشهای اعتقادی انقلاب اسلامی را همچنان در سرلوحه برنامه های خودشان قرار دادند.

درود بر مردانی که با غیرت و عزت با بحرانهای اخیر مقابله نموده و ایران اسلامی را در منطقه و در جهان استوار نموده اند دلیری ها واز خود گذشتگی های برادران سپاهی وارتشی و بسیجی در هشت سال جنگ تحمیلی وبعد از آن در جهت سازندگی وافزایش توان نظامی و قدرت هوشمند ایران اسلامی بر همگان مشهود بوده است.

در هفته دفاع مقدس به یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم هستیم وبر رشادت ها فداکاریهای مردانی که الگوی خود را امام حسین (ع) و یارانش قرار دادند. بر خود می بالیم.

انتهای پیام/*
کد خبر: ۱۲۱۳
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha