IMG-20200825-WA0034
علی خضریان نماینده مردم تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تهران پرس در رابطه با  نشست امروز نمایندگان تهرانی و جمعی از مسؤولان دولتی با اهالی بخش کن و روستاهای تابعه اشاره و اظهار کرد: جلسه امروز برای حل مشکل اهالی ساکن در روستاهای کن و سولوقون با حضور مدیران فرمانداری تهران، بخشدار کن، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران، دهیاران و نمایندگان دادستانی برگزار و مقرر شد تا کمیته ویژه‌ای برای پیگیری و حل معضلات موجود در این منطقه ۵۵ هزار نفری تشکیل شود.

وی ادامه داد: پیگیر مصوبات این جلسه در کمیته ویژه بررسی خواهم بود و شخصاً یا نماینده‌ ویژه‌ام را ملزم به حضور در جلسات این کمیسیون خواهم کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: در این نشست در حضور مسؤولان دولتی به اهالی کن متذکر شدم چنانچه بعد از مدتی مسؤولان دولتی به قول‌ها و وعده‌های خود عمل نکردند آن را با شکایت در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح کنند.

خضریان در پایان خاطرنشان کرد: به همین منظور قرار شد تا نامه‌ای خطاب به فرماندار برای حل مشکلات که رونوشت آن نیز به نمایندگان تهران باشد نگاشته شود.

در نشستی با حضور علی خضریان، اقبال شاکری، سیدعلی یزدی‌خواه و سمیه رفیعی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مشکلات اهالی بخش کن بحث و بررسی شد.




 
کد خبر: ۱۰۷۶
۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha