IMG_20200820_003744_156
شنیده شده بعضی سلبریتی ها به عملکرد نیروی انتظامی برای جمع آوری اراذل و اوباش اعتراض نموده اند که بسا موجب شگفتی است و اعجاب همگان را نیز برانگیخت ؛ دفاع از اراذلی که جان و نوامیس و اموال هموطنانمان را تهدید می کنند با کدامین منطق مقبول است ؟ پلیس وظیفه شناس ما طبق ماده ۱۳ منشور حقوق شهروندی که هر شهروندی حق دارد از امنیت جانی، مالی، حیثیتی، قضایی، شغلی و اجتماعی برخوردار باشد به پاسداری از حقوق مردم برخاسته و برای حفظ امنیت و آرامش مردم به بازداشت این گونه افراد می پردازد . بنظر می رسد با رویکرد بعضی بظاهر هنرمند جای شاکی و متشاکی عوض شده است ؛ اگر تصور کنیم که بعضی سلبریتی های منتقد بجای پدر و مادری بودند که فرزند دلبندشان توسط اراذل و اوباش جراحت برداشته یا به قتل رسیده بود باز هم چنین سخن نابهنجاری را به نیروی انتظامی نسبت می دادند ؟ بی تردید امنیت اساس و پایه پیشرفت همه جانبه جوامع است و هرگونه رشد و توسعه در پرتوی امنیت به بار خواهد نشست و این مهم در کشور ما اکنون توسط جوانان غیور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با زحمت و تلاش شبانه روزی به درستی در حال انجام است و مردم قدر شناس هم بخوبی به آن واقفند . همه می دانیم کوشش و تلاش نیروی پر افتخار انتظامی هم در سراسر مرزها و هم در داخل شهرها؛ همه تلاش های فتنه انگیز دشمنان این آب وخاک مبنی بر آشوب و اغتشاش را نقش بر آب کرده و اکنون قسمتی از فرایند امنیت کشور اسلامی مان در کنار ارتش افتخار آفرین و سپاه عزیز ؛ بر دوش فرماندهان و جوانان پرشور و انگیزه و حمیت نیروی انتظامی است تا ایرانی امن را در منطقه برای همیشه داشته باشیم .

امنیت اطمینان بخش و سرور آفرین موجود ، مرهون دهها بلکه صدها شهید وجانباز است که در سراسر کشور عزیزمان یاد وخاطره آنها جاودانه است .

حمایت از نیروی انتظامی فداکار بی شک رعایت و تمکین به قانون در همه زمینه ها توسط هموطنان عزیز و نیز توقع برخورد جدی وبدون اغماض قوه محترم قضائیه است تا بعد از بازداشت بگونه ای با اراذل واوباش برخورد شود که دیگر شاهد حضور و زحمت چند باره برادران نیروی انتظامی در بازداشت دوباره ایشان نباشیم....انشاءالله

انتهای پیام/

 

 
کد خبر: ۱۰۲۲
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha