index02
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه، با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک در پیشگیری از ابتلا به کرونا و اجباری شدن آن توسط ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به نزدیکی ماه محرم و آغاز عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی، اداره سلامت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی نسبت به تهیه سی هزار ماسک سه لایه قابل شستشو اقدام کرد .

وی با بیان اینکه بخشی از این ماسک ها بین خانواده های افراد دارای معلولیت منطقه۱۳ توزیع شد افزود: بخشی دیگر از این ماسک ها به همت کانون جوانان منطقه به ساکنان مناطق حاشیه ای تهران اهدا شد .

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته و بانک اطلاعاتی افراد دارای معلولیت مناطق ۲۲ گانه شهر تهران توسط اداره کل سلامت شهرداری تهران ، تعدادی از این ماسک ها به افراد دارای معلولیت مناطق ۲۲ گانه اختصاص یافت.

وی همچنین به تشکیل کارگروه مختلف برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در این کارگروه ها که به صورت مستمر برگزار می شود، راهکار هایی برای فرهنگ سازی رعایت موارد بهداشتی و تقویت احساس مسئولیت اتخاذ می شود.
کد خبر: ۱۰۱۱
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha