index05
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران، شکراله بنار مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران،ضمن قدر دانی از تلاش های موثر مدیریت منطقه ۱۳بویژه شهردار این منطقه در اهتمام به توسعه سرمایه گذاری های جدید، در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به تصویب و ابلاغ سند جامع سرمایه گذاری و بر اساس تکالیف محوله از سوی شورای محترم اسلامی شهر تهران تا پایان سال پیش بینی می شود ۴۰ هزار میلیارد تومانی در راستای اجرای پروژه های مشارکتی از سوی مناطق ۲۲ گانه و تحت مدیریت سازمان سرمایه گذاری تا پایان سال محقق شود.

بنار در ادامه افزود: منطقه ۱۳ با دارا بودن ظرفیت هایی نظیر پارک جنگلی سرخه حصار و نیز پایانه شرق می تواند در تحقق و اجرای پروژه های مشارکتی نقش مهمی ایفا کند.


مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران افزود: در همین راستا پیش بینی می شود بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان درآمد از سوی این منطقه در قالب پروژه های مشارکتی تا پایان سال محقق شود.

بنار افزود: از جمله پروژه های مشارکتی در این منطقه می توان به اجرای پروژه های توسعه گردشگری و تفریخی جنگل سرخه حصار در قالب برنامه های رفاهی، توسعه راسته خیابان دماوند، توسعه پایانه شرق و راه اندازی هایپر مال در این پایانه اشاره کرد.

شهردار منطقه۱۳ نیز در این جلسه در خصوص وضعیت پروژه های مشارکتی و برنامه های آتی منطقه توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۹۰
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha