index08



به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در این نشست که با حضور علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ، مدیران و مشاوران آن شرکت، معاونین شهرسازی، ترافیک و مالی شهرداری منطقه یک برگزار شد، اظهار داشت: با هدف حل معضلات ترافیکی که از ضروریات ارتقای سطح کیفی زندگی شهری در شمال تهران است، باید به امکان سنجی ها در اجرای پروژه توسعه شمالی خط سه به خط یک متروی شهر تهران، سرعت بدهیم.

وی از معاونین شهرسازی، مالی و ترافیک شهرداری منطقه یک درخواست کرد ظرفیت های نقدینگی و مشخصات املاک واقع در مسیرهای اجرای پروژه را در کمترین زمان ممکن در اختیار شرکت مترو قرار دهند و از سوی دیگر از شرکت مترو نیز درخواست نمود گزینه پیشنهادی برتر و نهایی خود را برای مسیر پروژه در ظرف زمانی کمتری به منطقه اعلام نمایند.

علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه نیز گفت: شرکت مترو آمادگی آن را دارد تا با همکاری نزدیک منطقه یک و فراهم شدن بسترهای لازم، اقدامات اجرایی خود را آغاز نماید.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد به جهت انجام هماهنگی و تبادل اطلاعات لازم، جلساتی به صورت هفتگی با محوریت پروژه اتصال خط سه به یک متروی شهر تهران برگزار تا این پروژه سریعتر به مراحل اجرایی نزدیک شود.



کد خبر: ۹۸۸
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha