۶۲۳۷۱D31-5508-4BAC-9704-FCECE62F4FB0-750x430
به گزارش خبرگزاری تهران پرس

وحید محمدی رئیس سازمان فروش آمیکو ضمن اشاره به فعالیت های آمیکو در حوزه خودروهای تجاری با برند ایرانی گفت: آمیکو تنها یک خودروساز نیست بلکه یک برند صنعتی ایرانی است که سعی دارد نیازهای داخلی کشور را تا جای ممکن با استفاده از توانمندی های داخلی و فعال سازی اشتغال پایدار پاسخ دهد.

او ادامه داد: کامیونت های کاربری آمیکو که به تولید انبوه رسیده اند، در کاربری های مختلف خدماتی چون فروشگاه های سیار و یا خودروهای خدمت و امداد می توانند توسط افراد، اُرگان ها و سازمان ها مورد استفاده قرار بگیرند.

تفتی مدیرعامل شرکت آفاکو که به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان در حوزه کاربری سازی با شرکت آمیکو مشارکت دارد گفت: فروشگاه های سیار ایده ای بود که شرکت آمیکو در سال گذشته مطرح کرد و با توجه به تجربه مهندسی که در شرکت آفاکو وجود داشت نمونه های اولیه ساخته و مورد تایید قرار گرفت.

او ادامه داد: کامیونت های کاربری با نگاه کاربری مفید و ماژولار بودن طراحی شده است و به همین دلیل می تواند فضای بیشتری نسبت به آنچه که به نظر می رسد در اختیار کاربر بگذارد و ضمنا قابلیت انعطاف پذیری آن به گونه ایی است که به راحتی می توان دکور آن را تغییر داد و شغل جدیدی را در آن ایجاد کرد.

وی افزود: خط تولید انبوه این خودروها در سمنان راه اندازی شده است.

 
























کد خبر: ۹۶۴
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha