IMG_20200808_175338_355
به گزارش خبرنگار تهران پرس ، خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه شش تهران پس از بررسی و شناسایی منطقه محروم و نیازمند با کمک و همیاری خیرین نسبت به برگزاری اردوی جهادی جهت کمک مومنانه به خانواده های نیازمند شناسایی شده در منطقه اقدام نمودند ، در این اردوی جهادی که در بخش های مختلف بهداشت و درمان ، روانشناسی ، تعمیرات اساسی منزل ، اهداء بسته های معیشتی ، اشتغالزایی و .... برگزار شد ، به ۲۵ خانواده و اعضای آنها خدمت رسانی صورت گرفت .

دکتر قربانی متخصص داخلی و دکتر حاضر در اردو در مصاحبه با خبرنگار تهران پرس اظهار داشتند ؛ افراد حاضر در این مکان واقعا از نظر بهداشت و درمان نیازمند بودند و با استعانت خداوند متعال توانستیم تعداد ۳۰ نفر را ویزیت و یک خانم مسن که وضعیت مناسبی نداشته و نیاز به بستری فوری داشتند از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل و کارهای بستری ایشان را انجام دهیم .

در ادامه خادمیاران آستان قدس رضوی نسبت به توزیع ۱۵ بسته معیشتی ارزاق تهیه شده به کمک خیرین در بین خانواده های حاضر و شناسایی شده پرداختند .

توزیع ۱۰۰ عدد غذا تهیه شده در روز عید غدیر در بین این خانواده ها از دیگر اقدامات خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه شش تهران بود .


کد خبر: ۹۴۵
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha