index1111



به گزارش تهران پرس ،مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، در جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ که صبح امروز ۱۴مردادماه در محل این معاونت برگزار شد، گفت: سامانه های ۱۸۸۸و ۱۳۷ پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت می کنند.

یزدانی در ادامه گفت: از این رو گستردگی فعالیت های حوزه خدمات شهری و نیز ارتباط مستقیم و مستمر زیرمجموعه این معاونت با شهروندان حساسیت کار ما را دو چندان می کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هر خدمتی که در مجموعه مدیریت شهری ارائه می شود، به منظور آرامش خاطر و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان است، گفت: این حوزه با استفاده از تمامی پتانسیل های خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواسته های شهروندان تلاشی مضاعف دارد.

یزدانی با بیان این که این معاونت بیشترین ارتباط و تعامل دوسویه را با مناطق ۲۲گانه در جهت حل مباحث و موضوعات مورد درخواست شهروندان دارد،اذعان کرد: بدون تردید یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان کسب رضایتمندی حداکثری آنان است.

معاون شهردار تهران بر رسیدگی ویژه به پیام های سامانه ۱۸۸۸ در حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: زمان رسیدگی به پیام های سامانه ۱۸۸۸ برای ما بسیار با اهمیت است، بنابراین تدابیری اتخاذ گردیده است که موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان عزیز در ارتباط با این حوزه در کمترین زمان ممکن رسیدگی و رفع شود.

به گفته یزدانی حوزه خدمات شهری خود را موظف می داند در کم ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت پیام های مردمی را مورد رسیدگی قرار داده و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشد.

گفتنی است در جلسه سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) که به منظور پاسخگویی به پیام های شهروندان به صورت ویدئو کنفرانس و در محل این معاونت برگزار شد، مهندس مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران زیرمجموعه این معاونت به درخواست بیش از ۱۰۰ شهروند در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری رسیدگی کردند‌.




 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران















کد خبر: ۹۲۸
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha