۲۰۲۰۰۷۲۸_۰۹۱۷۴۴
سرهنگ دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت" در حاشیه اجرای طرح رعد۳۷ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تهران پرس در رابطه با فروشنده خرد موادمخدر جنوب تهران، اظهارداشت: همکاران بنده در کلانتری طی یک عملیات اطلاعاتی، این خرده فروش موادمخدر را که با ماموران درگیر و در حال فراربود را شناسایی و دستگیر و بر حسب دستور  مقام قضائی بازداشت گردید. از این خرده فروش نیم کیلو موادمخدر به همراه مقادیر زیادی اسکناس حاصل از فروش موادمخدر کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در رابطه با شناسایی انبارتعاونی پایانه جنوب که حاوی مقادیر قابل توجهی انواع فشنگ جنگی و شکاری بود، عنوان داشت: طی بررسی های بعمل آمده مشخص گردید که فردی در فضای مجازی در سطح وسیع مبادرت به فروش فشنگ غیرمجاز شکاری می نمود. این فرد، فشنگ ها را از طریق بسته های پستی و بصورت قانونی  جابه جا کرده که توسط همکاران کلانتری و کار اطلاعاتی، متهم دستگیر گردید. سوابق متهم در دست بررسی است.

سرهنگ جلیلیان در ادامه در خصوص شناسایی انبار ۴ طبقه در منطقه مولوی، خاطر نشان کرد: همکاران اطلاعات عملیاتی کلانتری مولوی از طریق منابع و مخبرین متوجه شدند که انباری در مولوی حاوی پارچه های قاچاق که ارزش ریالی آن ۱۰میلیارد تومان بود نگهداری گردیده ؛ بر حسب دستور مقام قضائی انبار پلمپ و ۳ متهم  در این زمینه دستگیرشده و پرونده نیز در حال پیگیری است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان در مورد کارگاه جنوب شهر که در حال ساخت و تولید مشروبات الکلی دست‌ساز بود، افزود: همکاران در کلانتری موفق به کشف و شناسایی این کارگاه شدند. بیش از ۱۰۰۰لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ۳ متهم دستگیر که تحویل مقامات قضائی شدند.

 
کد خبر: ۸۶۹
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha