۰۷-۲۸_at
به گزارش تهران پرس و به نقل از آی‌هینا، اولین همایش مجازی مدیران کل، معاونین ادرات کل استانی و روسای ادارات شهرستانی سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد.

طاهر موهبتی سرپرست سازمان بیمه سلامت ایران در این همایش ضمن تشکر از همکاران خود در دستیابی به اهداف این سازمان بیان کرد: اگر توفیقی حاصل شد در سایه تلاش همکاران ما در شهرستان‌ها و استان‌ها بوده است.

موهبتی ادامه داد: زمانی که این مسئولیت را برعهده گرفتیم مهمترین چالش فراروی ما بحث مدیریت منابع و مصارف بود. در هر سال مصارف ۴۲ درصد و منابع ۲۶ درصد افزایش یافته بود که این موضوع باعث شد که مصارف ۱۱۰ درصد بر منابع پیشی بگیرد.

سرپرست سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با پرداختی که در هفته آینده صورت خواهد گرفت تنها یک ماه از مطالبات داروخانه ها و ٣ ماه از مطالبات بخش دولتی باقی خواهد ماند به نحوی که هیچ بدهی به سایر بخش ها نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه اصلاحات و اقدامات خوبی در تمام ابعاد با تلاش مدیران کل استانی صورت گرفت، خطاب به آنها گفت: تا می‌توانید این راه را ادامه دهید و اگر اشکالاتی وجود دارد آن را رفع کنید.همدلی و رفاقت را فراموش نکنید و اگر مشکلی وجود دارد به یکدیگر تذکر دهید. تمام دین دراخلاق خلاصه می‌شود و همه ما باید در اقداماتمان بر این اساس حرکت کنیم.

سرپرست سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: تمام اقدامات شما مدیران مرتبط با مردم است و باید قدر این فرصت را بدانید. با شرکای کاری به طور مستقیم دیدار داشته باشید و از نزدیک در جریان اقدامات قرار گیرید تا مشکلات را رفع کنید.

وی تاکید کرد: سازمان الکترونیک مساله جدی است و هیچ راهی جز سازمان الکترونیک وجود ندارد. باید به علم الکترونیک مسلط و حداقل معماری آن را بدانیم. در تمام اقدامات صبور باشید تا به مرور پیشرفت اقدامات را شاهد باشیم. اختصاص منابع به آی تی هزینه تلقی نمی‌شود بلکه به معنای سرمایه‌گذاری است. در سال ۹۷ به کمک آی تی و سایر اقدامات ۴ هزارو ۳۶۱ میلیارد تومان ذخیره منابع صورت گرفت.

موهبتی در پایان گفت: از سازمان بیمه سلامت ایران با غیرت حمایت کنید و بدانید که سازمان با داشتن چنین همکارانی می‌تواند گام‌های بلندی بردارد.
کد خبر: ۸۸۷
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha