۱۲۰۷۴۱۶۸_۳۰۰



به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران،مجتبی سالک رازی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای طرح نذر ۱۱۰ قربانی به مناسبت عید قربان خبر داد و گفت: به نیت رفع بلا از کشور و سلامتی مدافعان سلامت و شکست ویروس کرونا، این طرح همزمان با دهه ولایت و با همکاری بسیجیان شهرداری تهران انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: این طرح در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه طرح کمک مومنانه، مواسات و همدلی و با هدف خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند و هموطنان آسیب دیده برگزار می شود.

سالک تصریح کرد: جامعه هدف ما در این طرح، کارگران شهرداری تهران، رانندگان تاکسی و اتوبوس نیازمند است که توسط حوزه های بسیج شناسایی شده اند.


وی خاطر نشان کرد: این کار با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و با حضور نماینده وزارت بهداشت و درمان انجام و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

گفتنی است علاقمندان به مشارکت در این طرح خداپسندانه، می توانند کمک های نقدی خود را تا ۸ مردادماه به شماره شبا IR۰۸۰۶۳۰۱۸۱۳۷۵۸۰۶۰۶۰۶۲۰۹۰۵ و یا شماره حساب ۰۱۸۱۳۷۵۸۰۶۰۶۰۶۲۰۹۰۵ بانک انصار به نام موکب ۷۰۷ واریز نمایند .




















کد خبر: ۸۶۲
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha