IMG_20200728_132804_931
صبح امروز سه شنبه هفتم مردادماه ۱۳۹۹ سردار حسین رحیمی "رئیس پلیس پایتخت "در حاشیه اجرای طرح رعد ۳۷ که در محوطه H ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار گردید در حضور خبرنگاران اظهارداشت: طرح بنیادی رعد توسط پلیس پیشگیری و کلیه کلانتری ها به مرحله اجرا در آمد. کلانتری ها موظف به پاکسازی جامعه از وجود سارقین، مالخران، مجرمین، خریداران اموال مسروقه، مزاحمین نوامیس، توزیع کنندگان موادمخدر و معتادین هستند؛ که امروز شاهد بلوغ این طرح بودیم.

این مقام ارشد انتظامی  در ادامه، تصریح کرد: ۲۷۳ حکم قضائی به مرحله اجرا در آمد. ۶۳۵ سارق زورگیر، مسلح، منزل، خودرو، موتورسیکلت و اماکن عمومی و خصوصی دستگیر گردید.

رئیس پلیس پایتخت از کشف و ضبط  ۸۳۷۸ مورد اموال مسروقه مردم خبرداد و گفت: بالغ بر ۱۲/۵ میلیارد تومان ارزش اموال کشف شده می باشد. ۱۰۸ دستگاه خودرو، ۱۰۶ دستگاه موتورسیکلت و ۸۰۱ پرونده سرقت رسیدگی گردید.

سردار رحیمی در خصوص کشف و ضبط انواع سلاح ها، عنوان داشت: ۱۲ قبضه سلاح جنگی و ۳۷ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی در خصوص اینکه یکی دیگر از اهداف طرح رعد مبارزه با قاچاق کالا بوده، خاطر نشان کرد: در راستای این طرح ۳۰ نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر، ۱۱۴هزار و ۷۴۸ فقره انواع کالاهای قاچاق کشف که بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان ارزش این اقلام قاچاق می باشد.
کد خبر: ۸۶۷
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha