index05
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ تهران، مهناز استقامتی شهردار منطقه با تاکید بر اینکه وجود کارگروه‌های شورایاری برای آن است که یک وحدت و انسجام در منطقه ایجاد شود؛ گفت: تلاش ما این است که در راستای حل شدن تمامی مشکلات مطرح شده از طرف شورایاران پیش برویم. همچنین منتظر شنیدن پیشنهادات خلاقانه و نوآوری‌های شورایاران در راستای کمک به بهبود مدیریت شهری در این نشست‌ها هستیم.

استقامتی افزود:به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، هر آن چه در توان ما باشد انجام خواهیم داد و در این مسیر کارها باید به صورت اشتراکی جلو برود. همچنین برخی از درخواست‌های شما درخواست‌های درستی است اما ممکن است نتوانیم آن‌ها را در شرایط فعلی جامعه به سرانجام برسانیم.

شهردار منطقه در خصوص پروژه‌های کوچک مقیاس گفت :تمام تلاش ما این است که با بودجه ای که در اختیار داریم کارهایی با کیفیت و در چارچوب قانون انجام دهیم.

سعیدحدادیان، رابط کارگروه ها و دبیر کمیته خدمات شهری،محیط زیست و سلامت با اشاره به اینکه کارهای بسیار خوبی در منطقه در حال انجام است، گفت: در بازدیدهای میدانی که داشتیم شاهد اتفاق‌های خوبی همچون افتتاح میدان قمر بنی هاشم(ع) و رضایتمندی شهروندان در منطقه بوده‌ایم.

وی افزود :ما رابط بین مردم و شهرداری هستیم. اتفاقات خوب را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم و مشکلات را با شهرداری مطرح می‌کنیم. همچنین با ارتباط خوبی که شورایاران با بدنه شهرداری و شهردار منطقه دارند، امیدواریم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

سعید اورعی، عضو شورایاری و دبیر کارگروه عمران و حمل و نقل محله زرکش، ضمن تشکر و سپاس از شهردار منطقه گفت: پروژه‌هایی که در منطقه ۸ تعریف شده‌اند در وضعیت معیشت مردم تاثیرگذار بوده است و با توجه به طرح خیالستان منطقه و تاثیرگذاری بر محلات، وجود مجموعه ای مثل کلانتری و تدابیر لازم برای امنیت مجموعه پیشنهاد می گردد.

وی افزود : همچنین ما زبان گویای مردم در رساندن خواسته‌هایشان به گوش شهرداری هستیم؛ در همین راستا با توجه به بازدیدهای میدانی انجام شده از محله لشکر، مردم این محله درخواست احداث پل عابر پیاده دارند.

علی اکبر نبی ئی جانشین کارگروه شهرسازی و معماری و عضو شورایاری محله دردشت نیز در این نشست گفت:نیاز به تمرکز بیشتر در خصوص پیوست‌های ترافیکی حوزه‌های تجاری، تقویت داربست‌های ساختمانی در زمان ساخت و ساز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه را در کارگاه‌های ساختمانی داریم.

در ادامه جلسه، روح الله گلشنی، دبیر کارگروه اجتماعی و فرهنگی محله کرمان با اشاره به طرح های ارائه شده گفت : ایجاد "تاکسی شهروند" ایده جذاب و خوبی است. همچنین ما نیز در راستای ارائه پیشنهادات خلاقانه، در خصوص پارک علم و فناوری طرح خوبی را به شهرداری ارائه داده‌ایم؛ همچنین بهتر است که ما بتوانیم در ابتدا یا انتهای هر بازدید میدانی معاونان از محله‌ها، جلسه‌ای برای جمع بندی موضوعات با شهردار داشته باشیم.

امیردرویش زاده، دبیر محله تهرانپارس و دبیر کارگروه برنامه و بودجه اشاره به حضور در جلسات کنترل پروژه ها با توجه به بخشنامه ابلاغی گفت:بدون شک این همدلی و همکاری مدیریت شهری منطقه ۸،با شورایاران می تواند تاثیر بسزایی در حل مشکلات شهروندان منطقه داشته باشد.






کد خبر: ۸۲۹
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha