index02
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19 تهران، محمدمهدی گندمی معاون فنی و عمرانی منطقه 19، با اعلام این خبر گفت: آسفالت لاین تندروی این معبر بزرگراهی پرتردد از محدوده بعد از اتوبان شهید رجایی در مسیر شرق به غرب در حال اجرا است و پیش بینی می شود نزدیک به 500 تن آسفالت برای بهسازی 2 هزار متر از این بزرگراه صرف می شود.

او همچنین به لکه گیری مستمر معابر این منطقه در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 1500 نقطه با صرف 5 هزار تن آسفالت لکه گیری شده است.

به گفته گندمی خیابان شکوفه تقاطع خیابان بدر، شهرک احمدیه، میدان ابن سینا، خیابان های قنبری، دولتخواه شمالی و نور از جمله معابری هستند که طی روزهای اخیر لکه گیری آسفالت شده اند.

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری با اشاره به عملیات نصب دال بتونی روی منهول ها(دریچه های آدم رو) بیان کرد: این سقف ها مقاومت بالایی دارند و به دلیل وزن زیاد احتمال سرقت آن ها بسیار ضعیف است، به همین دلیل نیز از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 10 منهول در معابری همچون بزرگراه آزادگان، بلوار شکوفه، شقایق، مطهری، میعاد و میثاق به دال بتونی مسقف شده اند.

گندمی یادآور شد: بیش از 100 دریچه محدوده منطقه نیز در طول سال جاری با دال بتونی پوشانده شده است.
کد خبر: ۸۲۸
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha