index010
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19 تهران، علی توکلی با اعلام این خبر تصریح کرد: این پروژه ها درمقیاس محله ای و با اولویت تأمین خدمات و رفع نیازهای ضروری شهروندان که دارای اعتبار منطقه ای هستند تعریف شده است.

به گفته او طی برگزاری 9 جلسه تخصصی در محلات در مجموع 336 مسئله و نیاز شناسایی که از بین آن ها نیز 145 پروژه کوچک مقیاس تعریف و تأیید نهایی شد.

توکلی درخصوص فرایند معرفی پروژه ها گفت: این پروژه ها طی برگزاری جلسات مستمر در محلات شناسایی و پس از بررسی توسط معاونت های تخصصی، لیست آن ها به منظور بررسی انطباق با دستورالعمل مرکز به معاونت برنامه ریزی منطقه ارائه شد. در ادامه این فرایند لیست نهایی پروژه های تعیین شده به کار گروه توسعه محلات شهر تهران ارسال و در نهایت نیز جمع بندی پروژه ها به کار گروه توسعه محلات منطقه ابلاغ خواهد شد.

او از ابلاغ فاز نخست پروژه های کوچک مقیاس محلی ناحیه 3 که مورد تایید سازمان نوسازی شهر تهران نیز قرار گرفته است خبر داد و افزود: در محلات ناحیه یک و دو که فاقد دفتر و سند توسعه محلات هستند نیز پروژه ها با محوریت معاونت های برنامه ریزی، اخذ نظر شورایاری های محلات و معاونت های تخصصی منطقه جمع آوری و پس از تأیید کارگروه توسعه محلات شهر تهران به مناطق ابلاغ خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۰
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha