به گزارش تهران پرس،در این جلسه که با حضور ائمه جماعات شرکت برگزار شد ، آخرین وضعیت موجود در خصوص آب آشامیدنی و همچنین طرح فاضلاب و اقدامات صورت گرفته در ارتباط با خطوط و شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب و تصفیه خانه های فاضلاب در سه شهرستان تحت پوشش حوزه آبفای جنوبغربی استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران با تاکید بر تامین و توزیع مناسب آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم خاطر نشان کرد : الحمدلله طی سالجاری و علیرغم افزایش قابل توجه مصرف آب بدلیل شیوع بیماری کرونا آب شرب شهروندان بطور مطلوب تامین و توزیع گردیده و با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته و نظارت دقیق و مستمر  شاهد کوچکترین چالش و مشکلاتی در این زمینه نبودیم .

سید علی لدنی نژاد سپس ضمن تشریح طرح فاضلاب و اقدامات انجام شده در این خصوص نیز یاد آور شد : بخش قابل توجهی از عملیات ساخت و تجهیز تصفیه خانه و همچنین شبکه های جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب در شهرستانهای رباط کریم و اسلامشهر انجام شده است و مطابق برنامه واحد دوم تصفیه خانه فاضلاب اسلامشهر اوایل سال جاری به بهره برداری رسید .

رئیس هیئت مدیره آبفای جنوب غربی استان تهران خاطرنشان ساخت :  مطالعات لازم درخصوص تصفیه خانه فاضلاب شهرستان بهارستان نیز انجام شده و در خلال تابستان امسال کلنگ زنی خواهد شد . لذا در راستای استمرار انجام پروژه و اتمام و بهره برداری کامل از این طرحها ضرورت دارد انجام شده با راهکارهای مختلفی از جمله پیش فروش انشعاب فاضلاب و مشارکت شهروندان مانع از وقفه در اجرای پروژه فاضلاب باشیم .

 

منبع: روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران

 
کد خبر: ۷۳۶
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha