به گزارش تهران پرس،علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران،در نشست فصلی با معاونین و مدیران شهرداری این منطقه گفت: طی ارزیابی عملکرد منطقه 19 در سال 98 برای بررسی نقاط ضعف و قوت، این منطقه توانست با عزم عمومی و تلاش همه همکاران مجموعه به سطح قابل توجهی از پیشرفت در ارائه خدمات به شهروندان در حوزه های مختلف دست یابد و برهمین اساس نیز نیاز است تا ضمن استمرار خدمات در مسیر توسعه منطقه، ارزیابی سال گذشته را ملاک قضاوت و پیشرفت فعالیت ها در سال جاری قرار دهیم.

به گفته او براساس ارزیابی انجام شده طی یکسال گذشته، این منطقه در تعداد قابل توجهی از شاخص ها به سطوح مطلوب و خیلی مطلوب دست یافته است.

توکلی با بیان اینکه در برخی از حوزه ها نیاز به تلاش بیشتر برای کسب رتبه مطلوب هستیم خواستار تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در شاخص های مورد ارزیابی شد.

براساس این گزارش در نشست فصلی با معاونین و مدیران منطقه 19 نتایج ارزیابی یکساله عملکرد شهرداری این منطقه در حوزه های مأموریتی مالی و اقتصاد شهری، منابع انسانی، برنامه ریزی و توسعه شهری، فنی وعمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی، 1888 و 137 و نیز سایر حوزه ها تشریح و شهردار منطقه از حوزه هایی که موفق به کسب رتبه مطلوب و بسیار مطلوب در عملکرد یکساله خود شدند قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۹۷
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha