• روح الله ایزد خواه نماینده مردم تهران در دوره یازدهم  مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با تهران پرس در رابطه با اقدام قوه قضائیه علیه مفاسد اقتصادی، اظهارداشت: بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی وظیفه همگانی ماست.

وی در خصوص شعار مجلس یازدهم، بیان کرد: مبارزه بی امان با فساد و تبعیض جزو دستور کار اصلی مجلس است و اگر راهی غیر از این برویم، خطاست. ایراد وارده به مجالس گذشته نیز سستی در زمینه مبارزه با فساد می باشد. بنابراین بایستی در مجلس یازدهم کم کاری های مجالس گذشته را در این زمینه جبران نمود.

ایزدخواه در مورد اینکه در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی چه سازمان هایی باید پای کار بیایند، گفت:  مبارزه با فقر، فساد و تبعیض امری همگانی است؛ رکن اصلی در دستور کار نظام بوده و تمامی دستگاه ها به نحو مقتضی بایستی در این قضیه دخیل باشند.

نماینده مردم تهران، ادامه داد: دستگاه های اجرایی، قانون گذاری و قضائی  در این امر نقش آفرینی کنند. مردم نیز در این مبارزه شرکت داشته باشند. تجربه انقلاب اسلامی ثابت کرد که هر زمان، مردم در صحنه حضور یافتند نتیجه کار موفق آمیز بود.

وی در پایان، اشاره کرد: مجلس جدید نیز تازه نفس بوده و قطعا در مبارزه با فقر ، فساد و تبعیض نقش آفرینی متفاوتی را خواهد داشت. قوانین تازه ای را با توجه به خلاهای قانونی وضع خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۹۴
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha