• دکتر اقبال شاکری نماینده مردم تهران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تهران پرس در رابطه با مبارزات قوه قضائیه علیه مفاسد اقتصادی، اظهارداشت: قوه قضائیه از کسی هراسی نداشته و قاطعانه و قدرتمندانه با مفاسد اقتصادی، مبارزه خواهد کرد.

وی در ادامه، تصریح کرد: قوه قضائیه، مبارزه با مفاسد اقتصادی را از درون دستگاه خود آغاز نموده و موفقیت های خوبی را بدست آورده است. مردم  نسبت به این اقدام قوه قضائیه امیدوار شده اند.

شاکری در مورد حمایت مجلس شورای اسلامی از این اقدام قوه قضائیه، بیان داشت: نمایندگان مجلس از رویکرد  فساد ستیزانه قوه قضائیه، حمایت خواهند کرد. مردم نیز به پشتیبانی دستگاه قضا میپردازند.

نماینده مردم تهران در خصوص ویژگی مجلس یازدهم، افزود: یکی از ویژگی های  بارز مجلس یازدهم، فساد ستیزی است.  تقاضای شفافیت در امور مالی  و ارتباطات با دیگران، از مظاهر فساد ستیزی بوده که نمایندگان مجلس هم توجه وافی و کافی به آن دارند. بایستی از کسی هراسی نداشته و با رعایت قوانین و ضابطه و قاطعانه با هر گونه مفاسد اقتصادی ، در هر لایه ای از سیستم اداری مبارزه نمائیم.

وی در مورد چگونگی مبارزه با مفاسد اقتصاوی، تاکید کرد: برای پیشگیری هرچه سریعتر با مفاسد اقتصادی، از روش های پیشرفته و فناورانه استفاده کنیم. دستگاه های اجرایی، اداره جات، وزارت خانه ها به این علت که سیستم های شفاف و آنلاین ندارند، مبارزه آن ها با فساد بسیار طولانی بوده و بعد از اتفاق، خود را نشان خواهد داد.

شاکری در پایان، اشاره کرد: هر دستگاه، موظف است به نحوی از فساد پیشگیری نماید.


کد خبر: ۶۸۲
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha