به گزارش خبرگزاری تهران پرس، هیانیک کامبا بازیکن سابق تیم فوتبال شالکه که چهار سال پیش اعلام شد جان سپرده، زنده و کاملاً سالم است.

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تهران پرس، هیانیک کامبا بازیکن سابق تیم فوتبال شالکه که چهار سال پیش اعلام شد جان سپرده، زنده و کاملاً سالم است.

گویا با اعلام خبر مرگ دفاع راست سابق تیم آبی‌پوش منطقه گلزن‌کرشن آلمان که در فاصله سال‌های 1991 تا 2001 عضو این تیم بود،  همسر او توانسته از بیمه عمر این بازیکن استفاده کنند. به این ترتیب در ماه ژانویه سال 2016 اعلام شد که این بازیکن کنگویی در یک سانحه رانندگی در کشورش جان سپرده است. در آن زمان حتی باشگاه هولس در دسته هشتم فوتبال آلمان هم تأیید کرد که بازیکن سابق شالکه در یک حادثه فوت شده است. اکنون اما مشخص شده که این خبر کذب بوده و کامبا سالم است. به همین دلیل همسر او به کلاهبرداری متهم شد و دادستانی تحقیقاتی برای رسیدگی به این موضوع آغاز کرده‌ است.

طبق گزارش دادستان آنته میلک، متهم ردیف اول این پرونده همسر سابق کامبا است که بابت مرگ صوری این بازیکن غرامتی شش رقمی از شرکت بیمه طرف قرارداد کامبا دریافت کرده است. این زن ادعا می‌کند که بعد از انتشار خبر مرگ همسرش متوجه شد که امکان استفاده از حق بیمه او را دارد و به همین دلیل اسنادی را برای اثبات مرگ او به شرکت بیمه ارائه کرد. الان اما او به کلاهبرداری متهم شده و گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه مدارک ارائه شده از سوی او به شرکت بیمه جعلی بوده‌اند.

تیم فوتبال شالکه آلمان , فوتبال آلمان , بوندس‌لیگا آلمان , تیم فوتبال شالکه آلمان , فوتبال آلمان , بوندس‌لیگا آلمان ,

میلک در این خصوص گفت: همسر کامبا به کلاهبرداری متهم است اما خودش این موضوع را تکذیب می‌کند. تحقیقات همچنان ادامه دارد. کامبا اعلام کرده که همراهانش او را در در یک سفر شبانه در کشور کنگو در تاریخ ژانویه 2016 رها کرده و تمامی مدارک، پول‌ها و تلفن همراهش را از او گرفته‌اند.

طبق اعلام نشریه بیلد آلمان، کامبا که اکنون 33 سال سن دارد به عنوان شاهد در دادگاه حاضر خواهد شد. او اکنون در آلمان ساکن شده و به شغل سابق خود که یک تکنسین مواد شیمیایی است برگشته است. او و والدینش سال 1986 از کنگو به آلمان سفر کردند اما خانواده او سال 2005 به آفریقا برگردانده شدند. خود او به خاطر جایگاهش در تیم جوانان شالکه و دریافت روادید اقامت، توانست در آلمان بماند.

انتهای پیام/

[ad_2]

خبرگزاری تهران پرس را با جدیدترین و به روزترین اخبار دنبال نمایید
کد خبر: ۱۶۲
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha