1

  • صبح امروز چهارشنبه سردار حسین رحیمی " رئیس پلیس تهران بزرگ" در برنامه خبری کشف بزرگترین باند قاچاق در پایتخت که در  ستاد فرماندهی انتظامی  تهران بزرگ تشکیل شد  در حضور خبرنگاران، اظهارداشت: در ایام هفته مبارزه با موادمخدر، پلیس تلاش ها و اقدامات خودرا مضاعف کرده و نمونه و مصداق آن را در طرح ظفر۴ در برخورد با قاچاقچیان بین الملل، خرده فروشان موادمخدر و  معتادین متجاهر شاهد بودیم.


این مقام ارشد انتظامی، تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در مبارزه جدی بی امان با کسانی که از  جان جوانان، مردان، زنان و خانواده ها برای رسیدن به مقاصد خود بازی می کنند برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ در رابطه با کشف ۲تن و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر، گفت: تریلری حاوی این مقادیر از موادمخدر از جنوب شرق کشور از ۱۰ روز گذشته مسیر خود را به سمت پایتخت آغاز نموده و در شهرهای مختلف، توقف نیز داشت. به محض ورود به تهران این تریلر را توقیف نمودیم.

سردار رحیمی، ادامه داد: این میزان مواد مخدر به همراه اقلامی چون  تن ماهی و ماشین لباسشویی برای رد گم کردن داخل تریلر بود؛ مواد مخدر را در ۶۵ تسمه صنعتی به گونه ای پیچیده جاسازی کرده بودند که این باند را منهدم کردیم.

وی در خصوص ارزش ریالی این مواد، بیان کرد: بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان می باشد. در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.

 
کد خبر: ۷۱۲
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha