رئیس پليس امنيت عمومي از ادامه نظارت و بازرسی از صنوف تا اتمام مبارزه با شیوع کرونا خبر داد و گفت: تالار هاي پذيرايي مي توانند به زودي فعاليت خود را پس از تصويب ستاد ملي مقابله با کرونا شروع کنند.
 

 

به گزارش خبرنگارتهران پرس بنابر اعلام پايگاه خبري پليس، سردار "علی ذوالقدری" بيان داشت: روز گذشته جلسه اي در استانداري تهران با رياست معاون استاندار تشکيل و در خصوص ادامه مبارزه با شيوع ويروس کرونا در کشور با همکاری سازمان های مربوطه تاکيد شد.
وی با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی از صنوف مختلف با پایان یافتن مبارزه با کرونا ادامه دارد، تصريح کرد: در اين جلسه معاون استاندار تاکيد کرد شیوع و گسترس کرونا ادامه دارد و مسئولان ذيربط بايد به زير مجموعه هاي خود تاکيد کنند که حتما صنوف های مختلف پروتکل ها بهداشتي، فاصله اجتماعي و بهداشت را رعايت کنند.
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: چند گروه از دانشگاه هاي علوم پزشکي، بازرسان اصناف و پليس اماکن عمومي استانداري و سازمان حمايت براي بازررسي از صنوف شهر تهران تشکيل خواهد شد و وظیفه این گروه مراجعه به محل های اصناف و بررسی رعايت موارد بهداشتي و پروتکل های ستاد مبارزه با کرونا توسط متصدیان صنوف است.
سردار ذوالقدری افزود: آمارها نشان می دهد تعداد فوتي ها و بیماران کاسته شده ولی تعداد افراد مبتلا شناسايي شده افزايش يافته است که این حاکی از ادامه شیوع و گسترش این بیماری است. بنابراین با بازگشايي همه صنوف اگر پروتکل هاي بهداشتي رعايت نشود قطعا با مشکلات عديده اي روبرو خواهيم شد.
وي با بيان اينکه قرار است از طريق رسانه ها و صدا و سيما مسئولان تذکرات لازم و لزوم توجه بيشتر به موارد بهداشتي را مطرح کنند، ادامه داد: بازرسي هاي مشترک احتمالا از پايان هفته جاري آغاز خواهد شد.
سردار ذوالقدری در خصوص زمان بازگشايي تالارهای پذيرايي، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی تالارهای پذیرایی اندیشده شد تا اين صنوف نیز با رعايت تمامي پروتکل هاي بهداشتي بتوانند به زودي فعاليت خود را آغاز کنند.

 

کد خبر: ۶۳۳
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha