مجتبی یوسفی گفت: یکی از اهداف مهم این سفر پیگیری مشکلات زیرساختی مثل کمبود آب شرب و سالم ، پایدار برای 500 روستا در خوزستان و 83 روستای غیزانیه است.
 

 

به گزارش تهران پرس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در گفتگو با رشبکه اطلاع رسانی رهیاب، درخصوص سفر برخی از نمایندگان مجلس یازدهم به خوزستان اظهارکرد: متاسفانه در مجالس ادوار گذشته خلا تعامل با نمایندگان استان های دیگر احساس می شد از این رو با آغاز کار مجلس یازدهم فرصت را مغتنم شمردیم و برخی از نمایندگان را برای بازدید میدانی به استان خوزستان دعوت کردیم.
وی افزود: هم اکنون 12نفر از نمایندگان تبریز، تهران، سمنان، خراسان، یزد و اردکان همچنین آقای دکتر متفکر آزاد از هیات رئیسه مجلس جهت بازدید میدانی از مشکلات غیزانیه به اهواز تشریف آورده اند.
یوسفی ادامه داد: دوستان دعوت شده اند تا برغم وجود منابع غنی و زیر زمینی و ظرفیت های صنعتی و کشاورزی درخوزستان، از مشکلات عدیده استان بازدید نمایند، یکی از اهداف مهم این سفر پیگیری مشکلات زیرساختی مثل کمبود آب شرب و سالم ، پایدار برای 500 روستا در خوزستان و 83 روستای غیزانیه است.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه اضافه کرد: پس از این بازدید قرار است یک گزارش کاری با توجه به نقش وزارتخانه ها اعم از بودجه و زیر ساخت و … ارائه شود تا بتوانیم  به مسئولین استان در این امر مهم یاری برسانیم و اگر کوتاهی در این بین صورت گرفته باشد، تعهد و وعده های داده شده به مردم را مطالبه کنیم.
یوسفی با بیان اینکه اگر مسئولین می دانستند مشکل وجود دارد نباید به مردم وعده می دادند بیان کرد: نمایندگان استان این قول را می دهند که تعهدات مسئولین را پیگیری نمایند و اگر تعهدات اجرایی نشدند باید پاسخگوی ما و مردم باشند همچنین انتقال آب از سرشاخه های کارون باید بررسی شود.
وی هم افزایی نمایندگان در مجلس را نقطه عطفی برای رساندن حرف مردم دانست و ادامه داد: حضور نمایندگان جهت مطالبه وعده مسئولین و کنار مردم ماندن تا پایان پروژه آب رسانی است، امیدواریم که وعده مسئولین مبنی بر اجرایی شدن پروژه غیزانیه در دو هفته محقق شود.
نماینده مردم اهواز گفت: انتظارمی رود اعتباراتی که مجلس مصوب کرده و همچنین مقام معظم رهبری به مردم مظلوم و دردکشیده استان خوزستان عنایت نموده، مدیریت شوند و با همت  مسئولین ، مشکلات پروژه های آب و فاضلاب هرچه سریعتر جل شوند.
 
انتهای پیام/

 

کد خبر: ۶۲۸
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha