منتظر واقعی کسی است که در راه انتظار و فرج، فرج به معنای گشایش در کار مردم تلاش کند و قدم بردارد، قدم برداشتن در چنین راهی هم در اعمال عبادی و هم در اعمال اجتماعی فرد موثر میباشد.
 

 

به گزارش خبرگزاری تهران پرس، علیرضا عرفانیان سرگروه تجمع کنندگان در مقابل سفارت سوئیس، در حاشیه مراسم در ارتباط با هدف برگزاری اینچنین تجمعاتی گفت: منتظر واقعی کسی است که در راه انتظار و فرج، فرج به معنای گشایش در کار مردم تلاش کند و قدم بردارد، قدم برداشتن در چنین راهی هم در اعمال عبادی و هم در اعمال اجتماعی فرد موثر میباشد.

عرفانیان  با ذکر مثال بیان کرد: میتوانیم مثال بزنیم ،اینکه واکنش نشان بدهیم به مستضعفین جهان و به ظلمی که به مستضعفین جهان میشود، انقلاب ما و دین ما تاکیدی که امام خمینی {ره} داشتند در طبقه بندی افراد جامعه ،مستضعف و ظالم است و نه فقیر و غنی، نه سیاه پوست و سفید پوست، نه سیاستمدار و غیر سیاستمدار ما فقط یک دسته بندی در انقلاب اسلامی داریم، آن هم ظالمان و مستضعفان هستند.

علیرضا عرفانیان در ادامه گفت: واکنشی که مسلمانان در این راستا دارند و قدمی که در این راستا برداشته میشود، واکنش نسبت به ظلم بر مستضعفین جهان است، فرقی نمیکند که مستضعفین کجا هستند چه داخل خاورمیانه و چه خارج خاورمیانه، ما به همه انسان ها به یک چشم نگاه میکنیم.

علیرضا عرفانیان سرگروه تجمع کنندگان در برابر ظلم های آمریکا، خطاب به مستضعفین جهان و مخصوصا مستضعفین کشور آمریکا در آخر افزود: اینکه حقوق بشری هست که آمریکا ادعایش را دارد، ادعای پوشالی است و دروغی بیش نمیباشد، به فرموده بنیان گدار جمهوری اسلامی ایران، آمریکا شیطان بزرگ است، البته روی سخن امام خمینی با دولت و سیاستمداران آمریکا بوده است، بنابراین هیچگاه قابل اعتماد و اطمینان نمیباشد .

 

کد خبر: ۶۲۲
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha