رئیس پلیس پایتخت در جلسه ای که با حضور حجه الاسلام ادیانی رییس عقیدتی سیاسی ناجا در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی،پاسدار ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و در این مسیر محکم ایستاده است.
به گزارش خبرنگار تهران پرس بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در جلسه ای که در ستاد فاتب برگزارشد، ضمن تکریم کارکنان ناجا شرکت کننده در طرح همدلی مومنانه با اشاره به اینکه از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا، نیروی انتظامی به صورت ویژه از کشف انبار های احتکار شده که مورد نیاز بیماران و مجموعه های درمانی بوده تا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، کنترل اصناف و واحد های صنفی، اعمال محدودیت های ترافیکی و… نقش آفرینی کرده است، بیان داشت: هر جا که مردم و کشور نیاز احساس کند وجود ارزشمند و اثر بخش و مجاهدانه نیروی انتظامی را شاهد هستیم. وی با اشاره به اینکه ناجا در این مسیر مجاهدانه و جان بر کف در حال خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی است و در روزهای اخیر در مناطق غرب، شرق و پایتخت نیروی انتظامی شهدایی را تقدیم امنیت و آرامش مردم کرده است، عنوان داشت: امروز نیروی انتظامی علیرغم کمبود امکانات خود با عزمی جزم در عرصه های مختلف می درخشد و نقش آفرینی می کند؛ به همین دلیل است که دشمن متوجه می شود که نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ایران به درستی نقش آفرینی می کند . سردار رحیمی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد که به نیروی انتظامی ضربه بزند و تحریم فرماندهان عالی رتبه ناجا در همین راستا می باشد، گفت: امروز دشمن متوجه شده است که نیروی انتظامی به معنی واقعی کلمه پاسدار ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و در این مسیر محکم ایستاده است. رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی الگوی ماست که با عده و عده قلیل عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گسترش داد و با تشکیل جبهه مقاومت دشمن را عاصی کرد، افزود: ما مفتخر به سربازی ولایت هستیم و پای آرمان های انقلاب و گوش به فرمان ولایت ایستاده ایم و از تهدید و تحریم دشمنان واهمه ای نداریم و هراسی به خود راه نمی دهیم. وی افزود: شیطان بزرگ اگر ما را تحریم کند در واقع مهر تاییدی بر درستی راه و هدف ماست و موید این است که در خط ولایت و پیرو ولی فقیه عزیزمان هستیم. این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی حرم است و مرکزیت این حرم ولایت است، گفت:در دفاع از این انقلاب همه همت خود را به کار می بندیم و در راه گسترش امنیت مردم هر چه داریم می گذاریم. وی افزود: کارمان را بزرگ می دانیم و مسئولیتی که به ما واگذار شده است را ارزشمند می دانیم و شب و روز و روز تعطیل برای خدمت به مردم نمی شناسیم. رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر لزوم اهتمام به مسائل اعتقادی، اخلاقی و دینی، بیان داشت: تلاش ما بر این است که پلیس متدین و مجاهد و در تراز انقلاب اسلامی را در پایتخت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار تهران پرس بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در جلسه ای که در ستاد فاتب برگزارشد، ضمن تکریم کارکنان ناجا شرکت کننده در طرح همدلی مومنانه با اشاره به اینکه از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا، نیروی انتظامی به صورت ویژه از کشف انبار های احتکار شده که مورد نیاز بیماران و مجموعه های درمانی بوده تا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، کنترل اصناف و واحد های صنفی، اعمال محدودیت های ترافیکی و… نقش آفرینی کرده است، بیان داشت: هر جا که مردم و کشور نیاز احساس کند وجود ارزشمند و اثر بخش و مجاهدانه نیروی انتظامی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه ناجا در این مسیر مجاهدانه و جان بر کف در حال خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی است و در روزهای اخیر در مناطق غرب، شرق و پایتخت نیروی انتظامی شهدایی را تقدیم امنیت و آرامش مردم کرده است، عنوان داشت: امروز نیروی انتظامی علیرغم کمبود امکانات خود با عزمی جزم در عرصه های مختلف می درخشد و نقش آفرینی می کند؛ به همین دلیل است که دشمن متوجه می شود که نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ایران به درستی نقش آفرینی می کند .

سردار رحیمی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد که به نیروی انتظامی ضربه بزند و تحریم فرماندهان عالی رتبه ناجا در همین راستا می باشد، گفت: امروز دشمن متوجه شده است که نیروی انتظامی به معنی واقعی کلمه پاسدار ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و در این مسیر محکم ایستاده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی الگوی ماست که با عده و عده قلیل عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گسترش داد و با تشکیل جبهه مقاومت دشمن را عاصی کرد، افزود: ما مفتخر به سربازی ولایت هستیم و پای آرمان های انقلاب و گوش به فرمان ولایت ایستاده ایم و از تهدید و تحریم دشمنان واهمه ای نداریم و هراسی به خود راه نمی دهیم.

وی افزود: شیطان بزرگ اگر ما را تحریم کند در واقع مهر تاییدی بر درستی راه و هدف ماست و موید این است که در خط ولایت و پیرو ولی فقیه عزیزمان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی حرم است و مرکزیت این حرم ولایت است، گفت:در دفاع از این انقلاب همه همت خود را به کار می بندیم و در راه گسترش امنیت مردم هر چه داریم می گذاریم.

وی افزود: کارمان را بزرگ می دانیم و مسئولیتی که به ما واگذار شده است را ارزشمند می دانیم و شب و روز و روز تعطیل برای خدمت به مردم نمی شناسیم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر لزوم اهتمام به مسائل اعتقادی، اخلاقی و دینی، بیان داشت: تلاش ما بر این است که پلیس متدین و مجاهد و در تراز انقلاب اسلامی را در پایتخت داشته باشیم.

کد خبر: ۵۹۰
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha