رئیس پلیس راه پایتخت از راه انداری دایره راه روستایی در پلیس راه پایتخت خبر داد.
به گزارش خبرنگار تهران پرس بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نوراله خادم" با اشاره به اینکه درصدی از تصادفات برون شهری در روستاهای حوزه این پلیس اتفاق می افتد، گفت: دایره راه روستایی به سرپرستی یکی از افسران ارشد این پلیس برای پیشگیری وقوع حوادث رانندگی راه اندازی شده است . وی گفت: از برنامه این دایره بازدید روستاها به همراه دهیاران و شناسایی نقاط حادثه خیز و جمع آوری اطلاعات اجتماعی و فرهنگی این مناطق می باشد و به زودی آموزش رانندگان و موتورسوارنی که در این محورها تردد دارند آغاز خواهد شد. رئیس پلیس راه پایتخت افزود: پیش بینی می شود با رفع نواقص های موجود و آموزش به رانندگان وسائل نقلیه شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم.

به گزارش خبرنگار تهران پرس بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نوراله خادم" با اشاره به اینکه درصدی از تصادفات برون شهری در روستاهای حوزه این پلیس اتفاق می افتد، گفت: دایره راه روستایی به سرپرستی یکی از افسران ارشد این پلیس برای پیشگیری وقوع حوادث رانندگی راه اندازی شده است .

وی گفت: از برنامه این دایره بازدید روستاها به همراه دهیاران و شناسایی نقاط حادثه خیز و جمع آوری اطلاعات اجتماعی و فرهنگی این مناطق می باشد و به زودی آموزش رانندگان و موتورسوارنی که در این محورها تردد دارند آغاز خواهد شد.

رئیس پلیس راه پایتخت افزود: پیش بینی می شود با رفع نواقص های موجود و آموزش به رانندگان وسائل نقلیه شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم.

کد خبر: ۵۹۱
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha