مرحله دوم از طرح غربالگری کرونا ویژه شهروندان منطقه 19 با هدف پیشگیری از افزایش ابتلا به این بیماری در حال اجرا است.
به گزارش تهران پرس،محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول اجرای این طرح بیش از 3 هزار شهروند جنوب شهر طی تماس تلفنی کارشناسان اداره سلامت این حوزه غربالگری و فرم های ویژه این طرح از طریق بانک اطلاعاتی شهروندان تکمیل شد. او با بیان اینکه ثبت اطلاعات غربالگری شهروندان به صورت مستقیم در سامانه سیب وزارت بهداشت صورت گرفت، افزود: در همین راستا مرحله دوم از طرح غربالگری شهروندان برای شناسایی به موقع مبتلایان آغاز شده و در حال انجام است.

به گزارش تهران پرس،محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول اجرای این طرح بیش از 3 هزار شهروند جنوب شهر طی تماس تلفنی کارشناسان اداره سلامت این حوزه غربالگری و فرم های ویژه این طرح از طریق بانک اطلاعاتی شهروندان تکمیل شد.

او با بیان اینکه ثبت اطلاعات غربالگری شهروندان به صورت مستقیم در سامانه سیب وزارت بهداشت صورت گرفت، افزود: در همین راستا مرحله دوم از طرح غربالگری شهروندان برای شناسایی به موقع مبتلایان آغاز شده و در حال انجام است.

فریدی در ادامه از صدور گواهینامه های آموزشی مشارکت کنندگان در طرح غربالگری کرونا خبر داد.

به گفته معاون شهردار منطقه این گواهینامه ها توسط مرکز بهداشت جنوب شهر ویژه کارشناسان و مسئولان خانه های سلامت منطقه که در طرح غربالگری با وزارت بهداشت مشارکت داشته اند، صادر شده است.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه19 تهران

کد خبر: ۵۲۶
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha