به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تهران پرس، رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه جامعه ورزش کشور بعدازظهر امروز در باشگاه دوکوهه برگزار شد.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تهران پرس، رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه جامعه ورزش کشور بعدازظهر امروز در باشگاه دوکوهه برگزار شد.

در این مراسم سردار یزدی فرمانده سپاه تهران، امیر پیمبری رئیس تربیت‌بدنی نیرو‌های مسلح، امیر فولادی رئیس تربیت بدنی ارتش، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی رئیس پیشین کمیته المپیک، گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سردار یزدانی رئیس تربیت‌بدنی سپاه، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، آرین غلامی ملی‌پوش شطرنج و پیشکسوتانی همچون حسین شمس، هادی طباطبایی، محمود کلهر، محمد مومنی و ... حضور داشتند.

ورزش ایران , ورزش , ورزش ایران , ورزش ,

در این برنامه تعدادی از حاضران درخصوص اقدامات خیرخواهانه جامعه ورزش صحبت کردند. همچنین تعداد هزار بسته نیز آماده توزیع شد تا در اختیار اقشار آسیب‌دیده و محروم قرار بگیرد.

ضمن اینکه از خانواده شهید وحید زمانی‌نیا توسط مسئولین حاضر در مراسم تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از این مراسم عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری این برنامه همزمان با میلاد امام حسن (ع) را به فال نیک می‌گیریم. خوشبختانه جامعه ورزش همراهی بسیار خوبی در کنار دیگر اقشار جامعه در هفته‌های اخیر داشته است، به‌طوریکه که پیش از ماه رمضان نیز شاهد کمک قهرمانان و پیشکسوتان بودیم.

وی افزود: تاکنون 216 هزار بسته جمع‌آوری و توزیع شده است و امیدواریم این عدد تا پایان ماه مبارک رمضان به 350 هزار بسته برسد. همچنین این حرکت با توجه به شرایط شیوع کرونا نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]

خبرگزاری تهران پرس را با جدیدترین و به روزترین اخبار دنبال نمایید
کد خبر: ۲۵۹
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha