حجت الاسلام علی محبی گفت: مساجد و کانون های مساجد در ایام کرونا به ستادی برای مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شده اند که اقدامی بسیار شایسته است.
به گزارش تهران پرس،حجت الاسلام علی محبی مسئول ستاد مدافعان سلامت منطقه 17 در گفت و گو با تهران پرس اظهار داشت: برای مقابله با ویروس منحوس کرونا،هر چه در توان داریم را به کار گرفته ایم و امیدواریم به مدد الهی و با همت مردم این ویروس را شکست دهیم. وی تصریح کرد:از اوایل شیوع کرونا در کشور،ستاد مردمی مدافعان سلامت زیر نظر حاج حسین یکتا در مناطق تشکیل گردید که یکی از شعبات این ستاد در منطقه 17،مسجد چهارده معصوم(ع) می باشد. مسئول ستاد مردمی مدافعان سلامت منطقه 17 عنوان کرد: بعد از تشکیل این ستاد،ما برای هر محله مسئول تعیین کردیم و گروه جهادی تشکیل دادند و به همین دلیل جهت ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها به استعداد 14 محله،14 دستگاه سمپاش خریداری شد تا زنجیره این ویرس را قطع کنیم. وی با بیان اینکه روزانه بیش از هزار ماسک در این ستاد تولید می شود عنوان کرد:بعد از بحث ضدعفونی،ما مشاهده کردیم که نظام اسلامی در بحث ماسک به مشکل خورده و با کمبود مواجه است و به سمت تولید ماسک هم رفتیم. حجت الاسلام محبی در ادامه افزود: در همین چهارده محله،تعدادی دستگاه چرخ خیاطی توسط خیرین تامین شد و روزانه توسط گروه های جهادی محلات بیش از هزار ماسک تولید می شود و بسته بندی می کنیم و این ها را به بین مردم نیازمند و بیمارستان های مختلف از جمله بیمارستان بقیه الله،بیمارستان شهدای یافت آباد،بیمارستان ضیائیان توزیع می کنیم. وی با اشاره به فعالیت های دیگر این ستاد تصریح کرد:این ستاد علاوه بر ضد عفونی کردن و تولید ماسک،حدود 3 هزار تا پک میوه و بسته غذایی بین گروه های جهادی محلات و بیمارستان های ضیائیان و امام خمینی توزیع کرده و همچنین محله ای مثل امام زاده حسن حدود 5 هزار پک بهداشتی بین اهالی پخش کرده است. در ادامه افزود:در خصوص مواد ضد عفونی کننده سطوح و دست ما به صورت گالون به مسئولین محلات دادیم تا جلوی درب مساجد قرار دهند. حجت الاسلام محبی در خصوص رزمایش بزرگ ضد عفونی کردن محلات عنوان کرد:با شرکت آبفا یک رزمایش مشترک داشته ایم که در این رزمایش 8 ماشین سنگین و نیمه سنگین حضور داشتند و همچنین کل محلات منطقه 17 را طی این رزمایش ضد عفونی کردیم. در ادامه افزود:همچنین ما توسط دوستان موفق به تولید 12 هزار عدد داروی امام کاظم شدیم و آن ها را بین مردم توزیع کردیم. حجت الاسلام محبی با تاکید بر اینکه بیشتر اقلام خریداری داری شده توسط کمک مالی مردم بوده افزود:از روز اول شیوع کرونا سپاه و ستاد اصلی مردمی مدافعان سلامت خیلی در این امر یاری کردند و همچنین بیشتر کمک ها از سوی مردم بوده است.

به گزارش تهران پرس،حجت الاسلام علی محبی مسئول ستاد مدافعان سلامت منطقه 17 در گفت و گو با تهران پرس اظهار داشت: برای مقابله با ویروس منحوس کرونا،هر چه در توان داریم را به کار گرفته ایم و امیدواریم به مدد الهی و با همت مردم این ویروس را شکست دهیم.

وی تصریح کرد:از اوایل شیوع کرونا در کشور،ستاد مردمی مدافعان سلامت زیر نظر حاج حسین یکتا در مناطق تشکیل گردید که یکی از شعبات این ستاد در منطقه 17،مسجد چهارده معصوم(ع) می باشد.

مسئول ستاد مردمی مدافعان سلامت منطقه 17 عنوان کرد: بعد از تشکیل این ستاد،ما برای هر محله مسئول تعیین کردیم و گروه جهادی تشکیل دادند و به همین دلیل جهت ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها به استعداد 14 محله،14 دستگاه سمپاش خریداری شد تا زنجیره این ویرس را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از هزار ماسک در این ستاد تولید می شود عنوان کرد:بعد از بحث ضدعفونی،ما مشاهده کردیم که نظام اسلامی در بحث ماسک به مشکل خورده و با کمبود مواجه است و به سمت تولید ماسک هم رفتیم.

حجت الاسلام محبی در ادامه افزود: در همین چهارده محله،تعدادی دستگاه چرخ خیاطی توسط خیرین تامین شد و روزانه توسط گروه های جهادی محلات بیش از هزار ماسک تولید می شود و بسته بندی می کنیم و این ها را به بین مردم نیازمند و بیمارستان های مختلف از جمله بیمارستان بقیه الله،بیمارستان شهدای یافت آباد،بیمارستان ضیائیان توزیع می کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های دیگر این ستاد تصریح کرد:این ستاد علاوه بر ضد عفونی کردن و تولید ماسک،حدود 3 هزار تا پک میوه و بسته غذایی بین گروه های جهادی محلات و بیمارستان های ضیائیان و امام خمینی توزیع کرده و همچنین محله ای مثل امام زاده حسن حدود 5 هزار پک بهداشتی بین اهالی پخش کرده است.

در ادامه افزود:در خصوص مواد ضد عفونی کننده سطوح و دست ما به صورت گالون به مسئولین محلات دادیم تا جلوی درب مساجد قرار دهند.

حجت الاسلام محبی در خصوص رزمایش بزرگ ضد عفونی کردن محلات عنوان کرد:با شرکت آبفا یک رزمایش مشترک داشته ایم که در این رزمایش 8 ماشین سنگین و نیمه سنگین حضور داشتند و همچنین کل محلات منطقه 17 را طی این رزمایش ضد عفونی کردیم.

در ادامه افزود:همچنین ما توسط دوستان موفق به تولید 12 هزار عدد داروی امام کاظم شدیم و آن ها را بین مردم توزیع کردیم.

حجت الاسلام محبی با تاکید بر اینکه بیشتر اقلام خریداری داری شده توسط کمک مالی مردم بوده افزود:از روز اول شیوع کرونا سپاه و ستاد اصلی مردمی مدافعان سلامت خیلی در این امر یاری کردند و همچنین بیشتر کمک ها از سوی مردم بوده است.

کد خبر: ۱۵۸
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha