حمیدرضا عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تهران پرس، درباره اینکه گفته می‌شود تیم فوتبال پارس جنوبی قرار است تمرینات خود را از این هفته آغاز کند، اظهار داشت: گفته بودند می‌توانیم تمرینات را از 15 اردیبهشت از سر بگیریم که این اتفاق نیفتاد. منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ هستیم تا تمرینات را شروع کنیم.

[ad_1]

حمیدرضا عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تهران پرس، درباره اینکه گفته می‌شود تیم فوتبال پارس جنوبی قرار است تمرینات خود را از این هفته آغاز کند، اظهار داشت: گفته بودند می‌توانیم تمرینات را از 15 اردیبهشت از سر بگیریم که این اتفاق نیفتاد. منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ هستیم تا تمرینات را شروع کنیم.

وی درباره آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: هر کسی از منافع خودش صحبت می‌کند، اما اگر قرار است سلامتی یک نفر هم آسیب ببیند، بهتر است مسابقات برگزار نشود. عوامل برگزاری رقابت‌ها، داوران و خبرنگاران هم در بازی‌ها دخالت دارند و ممکن است سلامت آنها به خطر بیفتد.

مربی پارس جنوبی درخصوص سرنوشت لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که به مسابقات سال آینده لطمه‌ای نزند، بهتر است رقابت‌های امسال ادامه یابد. البته باید در نظر داشته باشیم که لیگ سه ماه تعطیل بوده و بعضاً اتفاقاتی در زمین مسابقه می‌افتد که از دست ما خارج است.

عبداللهی درخصوص گلایه برخی بازیکنان از مدیریت باشگاه و اینکه گفته شد سرپرست باشگاه پارس جنوبی، پاسخی به تماس بازیکنان نمی‌دهد، به تهران پرس گفت: یکی دو بازیکن چنین شرایطی دارند. تاکنون بیشتر بازیکنان 50 درصد حقوق خود را دریافت کرده‌اند و مطالبات آنها از سال‌های گذشته پرداخت شده است. اگر باقیمانده پول وزارت نفت پرداخت شود، مدیریت حتماً به تماس‌ها پاسخ می‌دهد. مرادی تلاش می‌کند پول اعضای تیم را پرداخت کند و با طلبکاران به توافق برسد.

وی درخصوص حکم کسر شش امتیاز از پارس جنوبی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه عنوان کرد: در نامه مورد نظر از کسر امتیاز صحبتی نشده، اما مدیریت باشگاه به دنبال پرداخت مبلغ مورد نظر است. نباید اینگونه باشد که کسی با ارتباط به حقش برسد و اعضای تیم کارون اروند خرمشهر هنوز پولی نگرفته باشند.

فوتبال , تیم فوتبال پارس جنوبی‌ جم , فدراسیون فوتبال , تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر , ایزد سیف‌الله‌پور ,

مربی پیشین تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر با اشاره به عدم پرداخت اعضای این تیم اظهار داشت: چگونه یک مدیر لیگ برتری هر پرونده‌ای به کمیته وضعیت می‌برد، سریع به آن رسیدگی می‌شود و حکم هم می‌گیرد، اما در پرونده اروند خرمشهر با گذشت یک سال، هیچ اتفاقی نیفتاده است؟ فدراسیون فوتبال تیم را بدون اینکه پولی بگیرد، معامله کرده و داماش هم به راحتی کارهایش را انجام می‌دهد.

عبداللهی با بیان اینکه 50 خانواده درگیر این پرونده هستند، تصریح کرد: هتل المپیک از باشگاه کارون شکایت کرد که کمیته وضعیت گفت این پرونده به بیزینس مرتبط است و یک دادگاه عادی باید به آن رسیدگی کند اما این پرونده (شکایت هتل یزدان از پارس جنوبی) را فوتبالی دانستند و رای را صادر کردند. با همین سرعت به وضعیت داماش رسیدگی و این تیم را به کسر شش امتیاز و محرومیت از جذب بازیکن محکوم کنند.

وی با انتقاد از رئیس کمیته وضعیت خاطرنشان کرد: چرا نورشرق در اینجا (پرونده پارس جنوبی) حساسیت به خرج داده و شکایت ما از داماش برای او اهمیتی ندارد؟ این سیاستِ یک بام و دو هواست. پارس جنوبی بدهی دارد و باید به همه پرونده‌ها رسیدگی شود، اما سرعت و قاطعیت باید در سایر پرونده‌ها هم باشد که این اتفاق نمی‌افتد.

«نمی‌دانم چه کسی پشت داماش است که فدراسیون فوتبال و نورشرق به پرونده‌اش اهمیت نمی‌دهند و کسی نمی‌تواند کاری کند.»، مربی پارس جنوبی ضمن بیان این جمله یادآور شد: خوب است که نورشرق حق را به حقدار می‌دهد، اما حق 50 خانواده را هم از داماش بگیرد. به پرونده این مدیر فوتبالی نه فقط برای ما، بلکه برای شهر خودرو هم سریع رسیدگی شد و رسیدگی به پرونده شکایت ما از مهدی ترکمان که به سپاهان رفت، به این سرعت نبود.

انتهای پیام/

[ad_2]

خبرگزاری تهران پرس را با جدیدترین و به روزترین اخبار دنبال نمایید
کد خبر: ۱۲۱
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha