به گزارش خبرگزاری تهران پرس، باشگاه‌های فوتبال در روزهای مبارزه با کرونا و تعطیلی مسابقات با مشکلان مالی مواجه هستند. این در حالی است که اوضاع مالی بد بسیاری از باشگاه‌های کشورمان، ارتباطی به کرونا ندارد و آنها در روزهای عادی هم شرایط اقتصادی خوبی ندارند.

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تهران پرس، باشگاه‌های فوتبال در روزهای مبارزه با کرونا و تعطیلی مسابقات با مشکلان مالی مواجه هستند. این در حالی است که اوضاع مالی بد بسیاری از باشگاه‌های کشورمان، ارتباطی به کرونا ندارد و آنها در روزهای عادی هم شرایط اقتصادی خوبی ندارند.

باشگاه پارس جنوبی جم هم یکی از همین باشگاه‌هاست؛ به نظر می‌رسد شکایت بازیکنان و مربیان پیشین تیم فوتبال این باشگاه گریبانگیر پارس شده و رقم بدهی این باشگاه، روزبه‌روز بالاتر می‌رود، البته عدم پرداخت مطالبات اعضای سابق پارس جنوبی را باید ناشی از کوتاهی مدیریت پیشین باشگاه دانست، اما تقسیم بهتر منابع مالی باعث کاهش تعداد این شکایت‌ها می‌شد.

چندی پیش وزارت نفت مبلغ 10 میلیارد تومان به باشگاه پارس جنوبی کمک کرد که نیمی از آن هنوز در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر است. پنج میلیارد تومان واریز شده به حساب پارسی‌ها اما به گونه‌ای مدیریت شد که برخی بازیکنان جدید و کادر پزشکی، تدارکات و ماساژورهای تیم هنوز پولی نگرفته‌اند و از این موضوع بسیار ناراضی هستند.

پارس جنوبی یکی از معدود باشگاه‌های کشور است که هنوز محکومیتی در فیفا ندارد اما بعید نیست این باشگاه در آینده‌ای نزدیک در محکومیت در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال هت‌تریک کند. کاخابر کاکاشویلی و فرناندو دخسوس در مصاحبه‌های قبلی خود اعلام کردند که در صورت عدم دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت می‌کنند و آلویس نانگ، مهاجم کامرونی پیشین پارس جنوبی نیز چنین اقدامی کرده است.

تیم فوتبال پارس جنوبی‌ جم , فوتبال , قیمت نفت ,

مصدومیت مگنو باتیستا، هافبک زردپوشان هم به یکی از مشکلات پارس جنوبی تبدیل شده است. در حالی که معمولاً بازیکنان خارجی مصدوم تیم‌های کشورمان در ایران جراحی می‌کنند، سرپرست پارس جنوبی با اصرار مگنو به او قول داده که مقدمات سفر او به برزیل را فراهم کند. تامین منابع مالی، یافتن پرواز و کسب مجوز اداری این موضوع از مشکلاتی است که زردپوشان با آن مواجه هستند.

همچنین به دلیل بدهی باشگاه پارس جنوبی به مالک محل اقامت شاگردان افاضلی در تهران، آنها برای آغاز تمرینات مشکل دارند. پارس جنوبی همچنین به چند هتلی که اعضای تیم پیشتر در آن ساکن بودند هم بدهکار است.

ینک مشکل بزرگتری پیش روی جمی‌ها قرار دارد که آن هم بدهی به هتل یزدان است. ایزد سیف‌الله‌پور مالک این هتل برای طلب یک میلیارد و 200 میلیون تومانی خود، احکامی برای کسر امتیاز و بستن دو پنجره نقل و انتقالاتی پارس جنوبی گرفته که شاید این دو محکومیت، پارس جنوبی را در لیگ نوزدهم و نیز سال‌های آینده، ضربه‌فنی خواهد کرد.

همه این مشکلات در حالی پیش روی مراد مرادی است که سرپرست باشگاه هنوز حق امضا ندارد و مشخص نیست کارهای اداری باشگاه، چگونه و با چه مجوزی پیش می‌رود. اعضای تیم پارس جنوبی از سوءمدیریت حاکم بر باشگاه هم گلایه دارند و حتی برخی از آنها گفته‌اند سرپرست باشگاه، پاسخی به تماس آنها نداده است.

در شرایطی که قیمت نفت در جهان به اعداد منفی رسیده و شرکت‌های نفتی به بحران خورده‌اند، باشگاه پارس جنوبی که زیر نظر وزارت نفت قرار دارد با وجود دریافت بخشی از بودجه خود، با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند و مشخص نیست می‌تواند این بحران‌ها را پشت سر بگذارد یا خیر.

انتهای پیام/

[ad_2]

خبرگزاری تهران پرس را با جدیدترین و به روزترین اخبار دنبال نمایید
کد خبر: ۶۵
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha