به گزارش خبرگزاری تهران پرس، پایگاه خبری «HITC» انگلیس گزارشی درباره احتمال دست به کار شدن باشگاه اورتون برای خرید یک مهاجم جدید نوشته و از سردار آزمون به عنوان گزینه مورد نظر مالک این باشگاه، فرهاد مشیری نام برده است.

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تهران پرس، پایگاه خبری «HITC» انگلیس گزارشی درباره احتمال دست به کار شدن باشگاه اورتون برای خرید یک مهاجم جدید نوشته و از سردار آزمون به عنوان گزینه مورد نظر مالک این باشگاه، فرهاد مشیری نام برده است.

در این گزارش آمده که با وجود آنکه ریچارلیسون و دومنیک کلاورت لوین زوج قدرتمندی را در خط حمله تیم کارلو آنچلوتی ساخته‌اند، اما هنوز ممکن است این تیم وارد بازار شود تا یک مهاجم جدید بخرد چرا که مهاجم ذخیره‌اش مویسه کین، آینده‌ای مبهم دارد و مصدومیت جنک توسان هم بدان معنا است که روی او حتی در صورت ماندن نمی‌شود خیلی حساب باز کرد. از این رو تاکنون از تعدادی مهاجم به عنوان خرید‌های احتمالی اورتون نام برده شده که در میان آنها سردار آزمون، گزینه‌ای خاص است.

سردار آزمون , تیم فوتبال اورتون انگلیس ,

استناد این گزارش به خبر اخیر یک سایت ایتالیایی به نام «Area Napoli» است که مدعی شده به اورتون فرصت خرید آزمون پیشنهاد و همین موضوع سبب شده است که باشگاه به او به عنوان یک گزینه جایگزین برای اوسونه ادوارد، مهاجم تیم سلتیک نگاه کند.

HITC می‌نویسد:« اگر یک نفر وجود داشته باشد که به خرید آزمون بسیار علاقمند باشد، آن یک نفر مالک باشگاه فرهاد مشیری است است که گفته می‌شود جزو تحسین کنندگان عملکرد هموطن ایرانی‌اش است. سال 2018 نشریه لیورپول اکو به نقل از قربان بردیف سرمربی روبین کازان که در آن زمان آزمون برای آن تیم توپ می‌زد نوشت که مشیری سعی کرده با آزمون قرارداد ببندد اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد. آزمون پسر طلایی فوتبال ایران است پس خیلی تعجب ندارد که مشیری دوست داشته باشد او را به گودیسون پارک ببرد چون دوست دارد که یک مهاجم شش دانگ برای حمایت از ریچارلیسون و دومنیک کلاورت لوین داشته باشد.

 

در ادامه گزارش HITC‌ می‌خوانیم: مشیری ممکن است در خرید آزمون منافعی اقتصادی ببیند و این هم به دلیل جایگاه او در کشورش ایران است. او از چند سال پیش خواهان آزمون بود اما اکنون ممکن است که فرصت عقد قرارداد با او را داشته باشد. طبق ادعای نشریه اکسپرس انگلیس، مارسل برندز سرمربی تیم پی‌اس‌وی آیندهوون هم سال 2016 آزمون را می‌خواست و اکنون این بازیکن 25 ساله مشتریانی در اورتون دارد.

آزمون در این فصل عملکرد درخشانی ارائه کرده و در 29 بازی 14 گل زده و 7 پاس گل داده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

خبرگزاری تهران پرس را با جدیدترین و به روزترین اخبار دنبال نمایید
کد خبر: ۴۰
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha