WhatsApp Image 2022-01-23 at 12.56.50
به گزارش خبرنگار تهران پرس، با نزدیک شدن روز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در یکم بهمن ماه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ ویژه برنامه‌ی گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با مشارکت فعالین محله مینابی پایگاه مشکوه و پایگاه ریحانه در فرهنگسرای خاوران با حضور مادران و دختران نوجوان تا سنین ۱۵سال در سالن مرکزی فرهنگسرا برگزار گردید.

 

این مراسم با سخنرانی حسینی و حبیبی و پذیرایی از میهمانان همراه بود.

 

در این مراسم دکتر حبیبی با اشاره به اصلاح سبک زندگی با رویکرد تربیت صحیح فرزندان آوری افزود: مادران ستون‌های خانواده هستند و پدران چارچوب خانه هستند که اگر چارچوب خانه روزی فرو بریزد ستون‌های خانه که مادران دلسوز هستند باعث پایداری خانه می شوند.

وی با تاکید به تربیت و تعلیم صحیح کودکان از زمان نوزادی تا جوانی ادامه داد: بهترین الگو برای فرزندان پدر و مادرشان می‌باشند، با رفتار و تربیت صحیح پدر و مادر می توان مسیر درست زندگی را به فرزندان نشان داد و آینده‌ی روشن برای آن‌ها به وجود آورد.

 

همچنین دکتر احمدی در مشاوره عمومی با دختران اظهار کرد: ذهن شما دختران قدرت شگفت انگیزی دارد فقط کافیست آن را تقویت کنید و در مسیر درست گام بردارید.

 

وی در ادامه در خصوص عفاف و حجاب افزود: دختران سرزمینمان باید به خودباوری برسند و در مقابل نامحرم متکبر و مغرور باشند و از هر گونه سوءاستفاده جلوگیر کنند.

 

احمدی ادامه داد: یکی از یاران همیشگی شما در برابر سختی های زندگی مادر است. کسی که در برابر کار‌های دشوار سر خم نمی کند و همواره برای پیشرفت شما از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد.همواره به یاد مادر باشید که بهترین نعمت خداوند داشتن مادر است.

در پایان برنامه، میهمانان با بازی‌های گروهی و تماشای تئاتر در مورد زندگینامه حضرت موسی (ع) همراه شدند.


انتهای پیام /

کد خبر: ۱۰۱۱۹۷ / ۱۰۱۱۹۸
کد خبر: ۱۶۵۹۱
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha