۱۵۷۱۳۸۱۲۴
به گزارش تهران پرس، رضا خرم  اظهار داشت:۷۳ بازدید نامحسوس در مدت یک هفته گذشته توسط بازرسان این نهاد از مجموعه های ورزشی استان تهران انجام شد.

 

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۷ مجموعه تاسیس و ۲۵ مورد نیز مجوز سالانه فعالیت خود را تمدید کردند.

 

رییس گروه اماکن و باشگاه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که برای جلوگیری از شیوع اومیکرون و نگرانی هایی که علاقه مندان به ورزش داشته آیا نظارت و بازرسی ها از اماکن تشدید خواهد شد و اینکه ستاد ملی کرونا برای این موضوع محدودیت و تعطیلی در نظر گرفته است و یا خیر؟ گفت: تا کنون هیچ ابلاغیه ای در خصوص محدودیت و تعطیلی اماکن ورزشی انجام نشده است.

 

خرم ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از باشگاه ها رعیات پروتکل های بهداشتی را کمتر مورد تاکید داده اند در صدد هستیم تا از طریق بازرسی ها نامحدود این موضوع را گوشزد کنیم.

 

وی بیان کرد: در صورت رعایت نکردن و و یا بی توجهی به موارد بهداشتی طی ۲ مرحله اخطار کتبی داده شده و در صورت بی توجهی در کمیته تخلفات نیز اعمال جریمه می شود و تنزل درجه فعالیت و در نهایت پلمب مجموعه ورزشی در کمین آنها خواهد بود.

 

رییس گروه اماکن و باشگاه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به طرح درجه بندی اماکن ورزشی این نهاد اشاره کرد و افزود: هم اینک ۱۰۰ باشگاه ورزشی تهران دارای درجه یک و مابقی نیز درجه ۲ و سه هستند.

 

وی مهم ترین ملاک برای قرار گرفتن باشگاه ها در درجه بندی را تجهیزات تخصصی، لوازم کاربردی، کیفیت و کمیت وسایل، درجه تخصصی مربی، مشاور های کاربردی، موقعیت و فضای عمومی باشگاه برشمرد.

 

خرم ادامه داد: درجه بندی باشگاه ها در بعد افزایش شهریه تاثیر گذار است.

 

به گفته این مسئول هم اینک میانگین شهریه ماهانه (۱۲ جلسه) باشگاه های بدنسازی درجه سه برای مخاطبان در استان تهران ۱۵۰ هزار تومان بر آورد می شود.

 

هم اینک بیش از پنج هزار و ۴۰۰ مجموعه ورزشی در سطح استان تهران دایر است.

 

خرم همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه یکی از دغدغه های باشگاه داران افزایش تعرفه گاز، آب و برق است و آیا در این خصوص با توجه به کاهش ۵۰ تا ۶۰ درصدی شهروندان در سانس ها طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا چه برنامه ای خواهید داشت گفت: بهترین راه در این خصوص تمدید مجوز سالانه باشگاه ها خواهد بود که در این خصوص با نامه نگاری به این مراکز تعرفه های آنها همانند گذشته اعمال شود.
کد خبر: ۱۶۵۴۸
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha