۱۶۹۳۶۷۸۳۷
 

به گزارش تهران پرس،پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: هدف گذاری ۱۰ میلیارد دلاری، نخستین گام برای گسترش روابط اقتصادی ایران و روسیه است. هدف گذاری ۱۰ میلیارد دلاری؛ سرآغاز مراودات اقتصادی

 

سفر دو روزه رئیس‌جمهور به مسکو از مهمترین سفر‌های خارجی وی پس از آغاز به کار دولت سیزدهم به شمار می‌رود، سفری که ثابت کرد او و دولتمردانش برای تقویت دیپلماسی همسایگی عزم جدی دارند

 


رئیس دولت سیزدهم به دعوت رسمی «ولادیمیر پوتین» به مسکو سفر کرد؛ سفری که در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها، جهش اقتصادی بین دو کشور و تقویت دیپلماسی همسایگی انجام شد و دستاورد‌های آن از قرارداد‌های تجاری تا توافقات دیپلماتیک گسترده است.

 

صبح روز چهارشنبه گذشته، سید ابراهیم رئیسی به همراهی یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی متشکل از وزیر امور خارجه، وزیر نفت، وزیر اقتصاد و تنی چند از رؤسای سازمان‌ها و معاونین برخی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی، عازم مسکو شد.

 

رئیس‌ جمهور کشورمان پس از ورود به مسکو در دیدار‌ی ۳ ساعته با رئیس جمهور روسیه گفت: هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با روسیه وجود ندارد. روابط ممتاز تهران - مسکو در تراز مناسبات راهبردی است و ارتقا نیز خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۶۵۱۴
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha