IMG_20220120_094310_484
به گزارش خبرنگار تهران پرس، هشتمین یادواره شهدای مدافع حرم جمعه یکم بهمن ۱۴۰۰ در مسجد امام رضا(ع) در محله کیانشهر باحضور قاری بین المللی قرآن کریم استاد مهدی عادلی، مداحان اهل بیت حاج کاظم عفارنژاد_کربلایی حسین خلجی و به روایتگری حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی وکیل پور برگزار می‌گردد.

 

همسر شهید مدافع حرم اکبرشهریاری در گفتگو با خبرنگار تهران پرس بیان کرد: همسرم عاشق شهادت بود؛ تمام کارها و اساس زندگی‌اش شهادت و پیروی از امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پایه گذاری شده بود؛ می‌گفت آرزو دارم تا جوان هستیم امام زمان را ببینیم و شهید شویم، از من می‌خواست برای شهادتش دعا کنم.

وی افزود: سال۹۱ اولین مأموریت ۲۴ روزه‌اش به سوریه بود. قبل از مأموریت مدام از شهادت حرف می‌زد و می‌گفت کار ما طوری است که یا شهید می‌شویم یا مجروح. سال اول که به مأموریت سوریه رفت گفت: به اهواز می‌روم!  و ۲۴ روزه بر‌می‌گردم. مأموریت دومش به سوریه ۲ماه ونیم بود آخرین دیدارما خیلی عادی بود انگار داشت سفر یک روزه می‌رفت وقتی رفت که دیگر برنگشت و به شهادت رسید.

و همچنین برادر شهید محمودرضا بیضایی در گفتگو با خبرنگار تهران پرس گفت: با همه این جراحت‌هایی که بر پیکرش می‎دیدم، زیبا بود. زیباتر از این نمی‎شد که بشود! عمیقا غبطه می‌خوردم به وضعی که پیکرش داشت، سخت احساس کردم حقیر شده‌ام در برابرش.

 


هانیه درباری؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس
کد خبر: ۱۶۴۷۹
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha