۶۱۶۷۰۳۱_۷۵۴
به گزارش تهران پرس؛  روند رسیدگی در محاکم قضایی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای شتاب و سرعت بیشتری گرفته و درصد رضایت عمومی از این موضوع بیشتر شده است. با این حال هنوز در معدودی از دادگاه‌ها شرایط برگزاری روند رسیدگی با دقت و نظارت کمتری صورت می‌گیرد. به عنوان مثال در یک پرونده حقوقی در حالی که سازمان ثبت احوال کشور هویت یک فرد به عنوان خوانده را تایید و احراز نکرده است اما دادگاه به نفع این فرد حکم صادر کرده است. (سند ثبت احوال در ادامه گزارش آمده است.)

حال در این پرونده که بر اساس مستندات قطعی و حقوقی یکی از طرفین وجود خارجی ندارد چگونه یک برگه جعلی بعنوان دادنامه صادرشده از شورای حل اختلاف ملارد به مدت ۱۴ سال قوه قضاییه را درگیر خود کرده و بعنوان دادنامه واقعی مورد رأی قرارگرفته و مقام و منزلت دستگاه قضا را زیر سوال برده است؟

در همین خصوص خانم ربابه تیموریان به عنوان شاکی پرونده می‌گوید: اینجانب ربابه خانم تیموریان که دبیر بازنشسته هستم از سال ۱۳۵۲ یک قطعه زمین در ملارد کرج با حقوق معلمی خود خریداری کرده و دارای سند منگوله دار و تک برگی برای آن هستم. در سال۱۳۸۷ در شهرداری که برای پرداخت عوارض نوسازی رفته بودم، به من گفته شد که صاحب زمین نیستی و دو نفر به نام عین شاه سلگی و گلی پاسبان با رأی غیابی شورا و اجرائیه آن صاحب زمین شده اند. با مراجعه به دادگستری ملارد و مشاهده رأی غیابی طبق نوشته پایان رأی به دادگاه حقوقی مراجعه و اسناد خود را ارائه دادم و دادگاه پس از بررسی پرونده ساختگی شورا و ذکر چهار بار اینکه خواهانها فقط یک بیع نامه (۱۹/۲/۸۰) داشته اند رأی شورا و اجرائیه آن را با صدور دادنامه ۷۹۲ مورخ ۱۴/۱۰/۱۳۸۷ باطل اعلام و پرونده مختومه گردید.

خانم تیموریان ادامه داد: دو سال بعد در سال ۱۳۸۹ زمین خواران کلاهبردار با کمک یکی از مسئولان شعبه حل اختلاف و وکیل خود رأی موجود در پرونده مختومه را برداشته و به جای آن برگه جعلی جعلی

به همان تاریخ و شماره همراه با چهار بیع نامه جعلی داخل پرونده گذاشته و با این برگه جعلی ۱۴ سال است دادگاهها و قوه قضاییه را فریب داده و به ۲۰ دادگاه آن را به عنوان دادنامه واقعی معرفی کرده و توانسته اند سند به نام خود بگیرند و از این راه باعث ایجاد خسارات هنگفت روحی، روانی، جسمی و مالی برای اینجانب شده اند.

وی در ادامه افزود: این برگه جعلی که در دادگاههای حقوقی و کیفری ملارد و تجدیدنظهای تهران مورد رأی قرارگرفته، نه تنها به دلایل فوق الاشاره جعلی است بلکه دو بار دادگستری ملارد، یکبار شعبه ششم شورای حل اختلاف و یک بار شعبه بازپرسی ملارد از اداره ثبت احوال استعلام کرده اند و اداره مزبور اعلام کرده است که خواندگان برگه مزبور وجود خارجی ندارند (خانم فاطمه جورابچی، خانم میناور حسین زاده، آقای قربان امیرزاده). بنابراین چنین برگه ای با دو خوانده و چهار خواهان، با چهار بیع نامه جعلی هرگز از طرف شورا مورد رأی قرار نگرفته و به علاوه خواندگان برگه مزبور وجود خارجی ندارند.

خانم تیموریان در خاتمه اظهار کرد: اینجانب با وجود دستور تمام مقامات عالیرتبه قوه قضاییه (رئیس محترم قوه قضاییه، رئیس محترم دیوان عالی کشور، رئیس محترم دادگستری، مدیر کل محترم دستگاه قضا) سالهاست منتظر اعمال ماده ۴۷۷ و اعلام بی اعتباری برگه جعلی جعلی (فتوکپی ضمیمه) بوده و با جدیت پیگیر مجازات جاعلین و کلاهبرداران زمین خوار می باشم.


انتهای پیام؛
کد خبر: ۱۶۴۵۱
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha