دستگیری-سارق-جیب-بر-پس-از-سرقت-آی-پد
به گزارش تهران پرس؛ سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش سلاح و مهمات جنگی در فضا مجازی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگ ۱۳ عدد فشنگ مربوطه ۲ دستگاه بسیم و تعدادی تجهیرات دفاعی کشف شد.

وی  گفت: در راستای برخورد با عاملان فروش سلاح در فضای مجازی، ماموران مرکزعملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت خبری را در خصوص فروش سلاح و مهمات جنگی در فضای مجازی دریافت کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت این موضوع ماموران بلافاصله دست به کار شده و با انجام تحقیقات فنی صحت و سقم این خبر را تایید و با اخذ دستور قضائی در صبح روز بیست و هفتم تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس مخفیگاه وی در حوالی جنوب غرب تهران اعزام که در یک تعقیب و مراقبت چند ساعته موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح جنگی ۱۳ عدد فشنگ مربوطه۲ دستگاه بسیم و تعدادی تجهیزات دفاعی کشف شد. رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم در اعترافات خود محل تهیه سلاح و ادوات مربوطه را استان های غربی کشور معرفی کرده خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۶۴۵۵
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha