منطقه ۱۶
به گزارش تهران پرس؛ سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، با توجه به اولویت های شهرداری منطقه در بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه سال آینده باید در راستای تامین بخشی از دغدغه های مردم و شهروندان محلات نه گانه حرکت کند.

وی به بودجه به عنوان یکی از مهمترین ابزار سازمان در راستای عملیاتی شدن برنامه های سال آتی تاکید کرد و گفت: مدیریت هزینه ها و اجرایی شدن پروژه های اولویت دار می تواند نشاط را برای شهروندان محلات نه گانه به ارمغان بیاورد.

شهردار منطقه به نقش و جایگاه مهم مدیریت شهری در تدوین بودجه اشاره کرد و بیان داشت: در تدوین بودجه باید همراهی با مشکلات شهروندان در اولویت برنامه ها باشد، پیشنهادات بودجه منطقه در بخش های پروژه های جدید و پروژه های توسعه محله ای مستمر و غیر مستمر بالغ بر ۱۷۱ میلیارد ریال در راستای توجه به نیازهای اساسی محلات و مطالبات مردمی پیش بینی شده است که پیشرفت قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته و در حوزه های فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی و .. اجرایی می شود.

روحانی خاطر نشان کرد: مرمت و بازسازی در مساجد محلات نه گانه و حرم شهدای گمنام بوستان بهمن، تجهیز زمین بازی کودکان در محلات نازی آباد و ...، ایجاد روشنایی بوستان های محلات خزانه و شهرک بعثت و ...،راه اندازی کتابخانه کودک در علی آباد شمالی، اصلاح هندسی و آرام سازی و مناسب سازی محلات یاخچی آباد-باغ آذری و نازی آباد و ...، ایجاد کوچه دوستی، بهسازی فضاهای بی دفاع شهری و تجهیز و راه اندازی پایگاه های خدمات اجتماعی در بوستان میثاق محله باغ آذری ، اجرای طرح های ترافیکی ، عملیات های عمرانی ، ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی از جمله مطالبات و اولویت های شهروندان است که برای سال آتی پیش بینی آن صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۶۳۳۰
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha