۳۰۴۵۲۲
به گزارش تهران پرس، رضا طاهرخانی، رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند، در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی های هواشناسی، شاهد بارش برف و برودت هوا در سطح شهرستان دماوند بودیم که آمادگی اعضای کامل مدیریت بحران برای خدمات در مواقع لزوم و هماهنگی اعضا از نکات ضروری و قابل اهمیت می باشد.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند همچنین خاطرنشان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران باید در هر زمان از شبانه روز از آمادگی کامل برخوردار باشند، زیرا حادثه و بحران زمان نمی شناسد.

 

وی در ادامه بیان کرد: مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط های بحرانی بهترین تصمیم ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند و برنامه ریزی های منظم و و تصمیم گیری مناسب در امور مدیریت بحران به منظور پیشگیری، کنترل و نظارت دقیق در اینگونه از حوادث طبیعی را امری مهم و ضروری است.

 

طاهرخانی افزود: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

 

فرماندار شهرستان دماوند همچنین ضمن تشکر از اعضای ستاد مدیریت بحران، از تمامی هموطنان درخواست کرد در صورت لزوم از تردد غیر ضروری خودداری کنند و هموطنان و رانندگان در صورت تردد، در مسیر جاده های هراز و فیروزکوه، حتماً تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

 

طاهر خانی در پایان تاکید کرد: عوامل راهداری مشغول به نمک‌پاشی و شن پاشی هستند و تمامی معابر اصلی باز است و مکان هایی برای اسکان اضطراری در سطح جاده های شهرستان دماوند پیش بینی شده و آماده ارائه خدمات به هموطنان می باشند.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۶۲۶۳
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha