دستگیری
به گزارش تهران پرس، سردار علیرضا لطفی در تشریح کشف ۵۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو اظهار داشت: دهم  دی ماه پرونده ای با موضوع  سرقت یک دستگاه لپ تاپ از داخل خودرو در منطقه ولنجک به پلیس آگاهی ارجاع و بررسی موضوع  در دستور کارآگاهان اداره ۲۰ پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان اداره ۲۰ پلیس آگاهی  تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و با رصدهای اطلاعاتی متوجه شدند لپ تاپ سرقتی در یکی از سایت های فروش اینترنتی آگهی شده و سارق در استان البرز سکونت دارد.

رئیس پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: کارآگاهان پس از انجام اقدامات کارآگاهی،  متهم را در یک عملیات منسجم دستگیر و به اداره ۲۰ پلیس آگاهی پایتخت منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۸ دستگاه لپ تاپ، ۵۰ عدد مدارک هویتی شامل: گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی و جعبه ابزار سرقتی و ابزارآلات مسروقه کشف شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر ۵۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در ۲ سال گذشته اعتراف و دلیل سرقت ها را نیاز مالی برای مهاجرت به خارج از کشور عنوان کرد.

سردار لطفی با تأکید بر عزم جدی پلیس آگاهی در برخورد با سارقان محتویات داخل خودرو در پایان خاطرنشان کرد: با توجه بررسی های اولیه تاکنون ۱۰ مال باخته  شناسایی شده اند و اقدامات برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۶۲۳۲
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha