۶۳۷۱۷۳۶۳۵۸۸۳۴۹۰۰۵۸_md
سید مرتضی السندی نماینده جریان الوفاء اسلامی بحرین در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به رشادت ها و فداکاری های شهید سلیمانی در محور مقاومت اظهار داشت: ما با شهید قاسم سلیمانی، شهید بزرگوار در همه ی محورهای مقاومت، ملاقات و همکاری های زیادی داشتیم و باید گفت که حاج قاسم برای همه گروه ها و محورهای مقاومت اسلامی همانند یک پدر معنوی بود و برای استواری و اقتدار محور مقاومت زحمات زیادی کشید.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم از بسیاری از زحمات و مجاهدت های حاج قاسم در محور مقاومت بی اطلاع هستند و شهید سلیمانی هم زیاد به دنبال مطرح کردن عملکردش نبود و  مردم هم به طور کلی می دانند که شهید سلیمانی در یمن، سوریه،عراق ، حماس و لبنان و... کارهای ماندگاری انجام داده است اما نباید از حق گذشت که شهید سلیمانی برای دفاع از مردم یمن زحمات بسیاری کشید و بعد از شهادتش، مردم یمن حس می کردند که یتیم شدند چرا که او پدر معنوی همه ما بود.

السندی در ادامه خاطر نشان کرد: رفتار پدرانه حاج قاسم و ابومهدی المهندس باعث شد روزی که به شهادت رسید طاقت دوری اش را نداشته باشیم.

نماینده جریان الوفاء اسلامی بحرین در پایان گفت: با اینکه دو سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی گذشته است اما ما همچنان دلمان از رفتنش می سوزد و ناراحتیم و از حاج قاسم می خواهیم که برایمان دعا کند و در آن دنیا، شفاعت کننده ما باشد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۵۸۷۹
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha