۶۱۵۳۷۰۱۱
 

به گزارش تهران پرس، قیس الخزعلی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در مصلای تهران اظهار کرد: امروز یاد شهدایی را گرامی می داریم که بر تکفیر و تروریسم پیروز شدند و کاری انجام دادند که قدرت های بزرگ از انجام آن عاجز بودند. شهید سلیمانی و مهندس ابومهدی جان خود را فدا کردند تا جهان در آرامش باشد.

 

وی ادامه داد: من خطاب به شهید سلیمانی می گویم همه ملت عراق شما را دوست دارند و یاد و خاطره شما را گرامی می دارند. من هم از رهبر انقلاب، شهید سلیمانی، ملت بزرگ ایران، سپاه پاسداران و سپاه قدس تشکر می کنم.

 

الخزعلی با بیان اینکه در سنت ما مردم عراق گرامیداشت مهمان از صاحبخانه بیشتر است، گفت: ما حمله به شهید سلیمانی را حمله علیه خود می دانیم و انتقام خون این شهدا را لازم می دانیم و بدون شک تقاص از جنایتکاران لازم است، اما باید بگوییم شخصیت ترامپ چه ارزشی در مقابل خاک پاک شهید سلیمانی و شهید ابومهدی دارد.

 

دبیرکل عصائب اهل الحق افزود: انتقام حقیقی با کامل کردن راه این شهدا  محقق می شود. یعنی با آزاد کردن همه سرزمین های اعراب و خارج کردن نیروهای آمریکایی از کل منطقه و پایان دادن به عمر رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس این انتقام گرفته می شود.

 

وی در پایان گفت: عراق با حمایت مرجعیت و جمهوری اسلامی ایران توانست بر کشورهایی که میلیاردها دلار برای حمایت از تروریسم هزینه کردند پیروز شود. آمریکا اکنون تلاش دارد به حضور خود در عراق ادامه دهد اما ملت عراق مخالف حضور آمریکا در کشورشان هستند.

 

انتهای پیام

 

 
کد خبر: ۱۵۸۲۶
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha