۱۶۹۳۲۶۶۸۹
به گزارش تهران پرس؛  امیر احمدرضا پوردستان شامگاه پنچشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت ۹ دی در شهر صالحیه بهارستان اظهار داشت: عناصر نفوذی در فتنه ۸۸ فکر و ذهن برخی افراد را تحت تاثیر قرار داد و حربه‌هایی را با استفاده از فتنه به کشور تحمیل کردند که در ادامه این فتنه ها توسط مردم خنثی شد.

وی با تاکید بر لزوم واکاوی وقایع فتنه ۸۸، افزود: فتنه از زوایای مختلف باید بررسی شود و تبیین واقعیت های فتنه می‌تواند کمک بزرگی به جامعه کرده و بصیرت را کاملا شفاف کند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با اشاره به بازی خوردن برخی افراد که نزدیک به امام راحل بودند و مسیر ولایت را گم کردند، گفت: حق با مسئولیت ها مشخص نمی‌شود و عده ای با بی بصیرتی مسیر انقلاب اسلامی را به فراموشی سپردند.

پوردستان با بیان اینکه دشمن بر انجام عملیات ها برنامه و تمرینات بسیاری انجام میدهد، بیان کرد: انقلاب مخملی، نارنجی و گل رز توسط آمریکا در برخی کشورها انجام و با موفقیت مواجه شد ولی انقلاب جنبش سبز در جمهوری اسلامی ایران با درایت رهبری و مردم ولایی شکست خورد.

وی تصریح کرد: قبل از اجرای فتنه ۸۸ دشمن عوامل خود را با چمدان‌های پر پول وارد ایران کرد و این عوامل شروع به اجیر کردن برخی از فریب خوردگان کردند تا با اغتشاشات مسیر انقلاب و نظام را تغییر دهند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: برخورد انقلاب اسلامی با فریب خوردگان با صبر، بردباری و متانت بود.

پوردستان در ادامه با اشاره دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم سینه خود را در برابر آماج حملات دشمنان قرار داد و با رشادت و فداکاری به‌ عنوان سرباز جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن تا دندان مسلح امنیت را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به شاگردی حاج قاسم در مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید حاج قاسم خستگی را خسته می‌کرد و زخم‌های عمیقی را به همراه داشت که این زخم‌ها بر او بی اثر بودند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با اشاره به اشتراک نظر سیدحسن نصرالله و شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی عملیات ها را با حضور میدانی خود هدایت میکرد و با تمام وجود در خدمت اسلام و رهبری بود.

پوردستان با بیان اینکه حاج قاسم، مالک اشتر انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: حرف شنوی و اطاعت حاج قاسم از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مثال‌زدنی بود و این ولایت مداری باعث عزت و بزرگی او شد.

وی به ایحاد رعب و وحشت داعشیان و گروه های تفکیری توسط حاج قاسم اشاره کرد و افزود: حاج قاسم در عملیات‌های آزادسازی سوریه و عراق از رهبری اذن دریافت و عملیات ها را رهبری میکردند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش پگفت: تصمیمات اثرگذار حاج قاسم در منطقه بی نظیر بود که ژنرال‌ها و نظامیان جهان بارها در مورد آن اذعان و صحبت کرده اند.

پوردستان همچنین دلیل شهادت حاج قاسم را مانعی برای انجام طرح معامله قرن عنوان و بیان کرد: طرح معامله قرن توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا با ۳۰ میلیارد دلار کلید خورد، برخی کشورها برای اجرای آن آماده شده بودند که با وجود حاج قاسم این طرح عملیاتی نمی‌شد که توسط آمریکا و شرکای غربی و عربی به شهادت رسید.

وی در پایان با اشاره به کارهای بزرگ و ماندگار حاج قاسم خاطرنشان کرد: یکی از این کارها پی ریزی ارتش حضرت بقیه الله اعظم(عج) برگرفته از انسان های آزاده جهان در کشورهای مختلف است، توسعه و گسترش فرهنگ بسیج در کشورهای محور مقاومت، ایجاد موازله وحشت برای رژیم صهیونیستی با انتقال آموزش به محور مقاومت، شکست راهبرد آمریکا در طرح اجرای خاورمیانه بزرگ از مهمترین خدمات و کارهای شهید سلیمانی بود.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۱۵۶۹۷
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha