۱۱۴۱۸۶۸
حسین آدمی، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس با تاکید بر ترویج و تبیین نگاه حاج قاسم سلیمانی نسبت به آمریکا، تروریست‌ و ظالمان اظهار کرد: مکتب سردار سلیمانی را باید مکتب خدمت به مردم نامید. این شهید بزرگوار در زمان حیات خود متذکر شده بود که ما مدیون مردم هستیم.

 

کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید بر اینکه باید نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس و جبهه مقاومت به خوبی برای مردم تبیین شود، گفت: امروز دوست و دشمن در پهنه کره زمین به استثنایی بودن شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تمایز او با دیگران اذعان دارند. هچنین او را یاور مظلومان و دشمن زورگویان و مستکبران می‌شناسند.

 

آدمی گفت: شخصیت سردار سلیمانی را می‌توان در قالب یک دیپلمات تعریف کرد که در معاملات منطقه‌ای و جهانی تاثیر گذار و مورد احترام بود. دشمنان کوردل و سیاه دل آمده اسلامی به ویژه آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی باید تاوان سختی برای ترور شهید حاج قاسم سلیمانی بدهند؛ این اقدام آمریکا بی پاسخ نمی‌ماند و این پاسخ در عرصه های سیاسی، نظامی، امنیتی و در ابعاد بالاتر پاسخ داده می‌شود.

 

کارشناس مسائل بین‌الملل بیان کرد: سردار سلیمانی بزرگترین استراتژیست جریان‌های ترکیبی نامتقارن جهان و قوی‌ترین استراتژیست تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود. همچنین او یک شخصیت ملی و فراملی بود که نقش موثری در کمک به گروه‌های مقاومت در منطقه و جهان داشت.

 

آدمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: «شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه او هستند.»، خاطرنشان کرد:  انصارالله یمن و حزب الله لبنان و... از جمله جبهه های مقاومت هستند که هر یک از آن ها به صورت مستقل به مبارزه ادامه می‌دهند و در ماجرای خونخواهی حاج قاسم سلیمانی، آن‌ها منافع آمریکا و صهیونیست ها را مورد هدف قرار خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه آمریکا از ترس انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی نمی‌تواند خیال راحت و آسوده داشته باشد، تصریح کرد: آمریکا باید انتظار هرگونه واکنش و در هر سطحی را داشته باشد. واکنش‌هایی که بخشی از آن به صورت رسمی از سوی حکومت ایران و بخش دیگری به صورت غیر قابل کنترل و آتش به اختیار از سوی گروه‌های مقاومت خواهد بود.

 

این کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: انتقام های خودجوش جغرافیا نمی‌شناسد و می‌تواند در داخل خاک آمریکا علیه منافع نظامی آمریکا محقق شود. ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا از ترس این انتقام جبهه مقاومت لحظه‌ای آرام نخواهد داشت.

 

آدمی گفت: رئیس محترم قوه قضائیه نیز به ضرورت پیگیری مستمر در پرونده حقوقی اقدام تروریستی را جنایتکارانه عاملان و مشارکت‌کنندگان در به شهادت رساندن شهید سلیمانی تاکید کرده است.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۵۶۱۶
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha