به گزارش خبرنگار تهران پرس، سردار حسن حسن‌زاده روز دوشنبه در نشست خبری با تشریح برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ستاد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سه ماه است که در تهران تشکیل شده و برای امسال مراسم ویژه‌ای برنامه‌ریزی شده است.

حسن زاده تصریح کرد : یازدهم دی ماه همایش دختران حاج قاسم در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود .

وی گفت : شجاعت، شهامت، رشادت و شهادت او همه یادآور حماسه های حسینی است که ملت با آن عجین هستند. معرفی مکتب حاج قاسم یعنی معرفی مکتب شهدا، مقاومت و مکتب امام (ره) است چرا که حاج قاسم یکی از بهترین شاگردان این مکتب بوده است. چهل سال مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر در مقابله با ظلم و جبهه استکبار است که یکی از برجستگی‌های مکتب حاج قاسم است.

سردار حسن زاده تاکید کرد: هم در دوران حیات حاج قاسم و هم در دوران شهادت او، یاد حاج قاسم برای دشمنان پشت دشمنان ما را به لرزه درآورده است. او در هر منطقه ای که حضور پیدا می‌کرد بسیاری از طرح‌ها و اقدامات دشمن به هم می ریخت

فرمانده سپاه تهران گفت: نام و یاد حاج قاسم در قلوب همه مردم جهان و مظلومان و جبهه مقاومت و ملت خودمان همواره امیدبخش و آرامش بخش بوده است که این از ویژگی های کسی است که پرورش یافته مکتب اسلام و انقلاب و حضرت سیدالشهدا(ع) است.


"فاطمه ملاصالحی؛ باشگاه خبرنگاران تهران پرس"
کد خبر: ۱۵۶۲۰
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha